Los bericht bekijken
  #2  
Oud 07 november 2011, 23:01
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ce Bekijk bericht
Een RSS reader vind ik geen oplossing omdat, en dat kan toeval zijn, op de RSS pagina's die ik wil lezen het artikel vaak amper langer is dan de titel en moet je gewoon op de bijgevoegde link klikken om iets meer te lezen. Daarbij word je vaak doorverwezen naar de desktop versie van een webpagina. Omdat de browser tekst op pagina's bij inzoomen niet herschikt blijf je vervolgens heen en weer schuiven om iets te lezen. Kortom....niet leuk meer.
Ik weet niet 1-2-3 een oplossing. Het niet verder kunnen lezen probleem is mij ook bekend, waarschijnlijk is dit expres gedaan zodat websites geen lezers verliezen die advertenties kunnen bekijken.

De Pers heeft overigens wel een mobiele website: www.i-pers.nl. Ik heb 'm niet geprobeerd op m'n telefoon.

Een andere optie is om te kijken naar een RSS-reader die ReadItLater functionaliteit heeft om de platte tekst van het artikel binnen te halen. TeaReader voor de TouchPad heeft dat, zodat je doorgaans niet door hoeft naar de echte website. Sommige websites zoals Tweakers.net blokkeren ook dat. Ik weet echter niet of er een RSS-reader is voor smartphones die dat ook biedt.

Heel, heel misschien dat ik zoiets kan toevoegen aan Feeder, de meest bekende RSS-reader voor webOS. Die is inmiddels open source. Maar ik ben niet heel bekend met die app, dus dat zou even uitzoeken zijn. Het is echter vrij eenvoudig als ik weet waar ik moet zijn. Ik zal later deze week even kijken.
Met citaat reageren