Los bericht bekijken
  #1  
Oud 02 februari 2009, 10:48
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
Palm TX in volle glorie... wat mis ik ?

Het moet niet altijd een 'probleem-berichtje' zijn, denk ik bij mezelf... Het sneeuwt buiten, en ik zit hier volledig 'in-ge-Palmd'... Heerlijk gevoel !

Als trouwe en meer dan tevreden gebruiker van T3 heb ik nu geheel toevallig de stap gezet naar een TX, dankzij een pracht aanbod (2maand oud) van een mistevreden jonge kerel die zweert bij zijn iPhone...

Ik weet wel, TX..., niets nieuws, maar dat smartphone gedoe Palm Pre... daar wacht ik nog even mee, tweede generatie...

Heb dankzij deze website alles geïnstalleerd volgens jullie tips: eerst Uninstall en Cleanup aangekocht, geinstalleerd, en daarna begonnen, zoals het hoort met progje per progje in de zandbak uit te testen en dan te installeren.

Alles loopt prima ! Kocht bovendien, na trialversie, het IM+Skype progje, dat meer dan prima werk levert (enkel chat) tot hiertoe. Na snuisteren op deze site en het web, vond ik de ideale bud-microphone voor TX... Ook aangekocht en is onderweg... Eens benieuwd wat dat wordt met mic erbij !

Ik voel meer heerlijk in-ge-palmd !

Gezien ik nog steeds beroepshalve dikwijls op reis ben, kan ik nu op dat prachtige grote schermpje nog meer dan vroeger...

Ik installeerde (van vorige koop + nieuw) :
- Citytime & City Alarms (de vele wekkers onderweg die ik nodig heb)
- Docs to Go (verslag opmaken, excell enz)
- KeyContacts van Chapura (uitgebreider en functioneel)
- Metro (voor de vele metros en bussen waar ook terwereld)
- Padict (voor opzoeken Japanse woorden JP-E woordenboek)
- CJKOS (voor het typen in het Japans)
- cManager (DB voor Japanse lettertypes)
- KingKanji (voor het bijbenen van mijn taallessen)
- Rescoview (ideaal voor fotos maar vooral gebruikt om zelfgemaakte routings weer te geven opgeslagen als .jpeg of .bmp)
- Palm PDF (om pdf te lezen, de meegeleverde Adobe gooide ik eraf)
- TCMP voor filmpjes (nog niet geprobeerd met Youtube ??)
- Keyboard (driver voor mijn IR keyboard)
- Cetus GPS (ik denk er nog aan om zo een GPSsleutelhanger aan te schaffen en enkele kaarten Japan in westers schrift)
- GoogleMaps (handig als je onderweg Wifi hebt)
- HandyShpr (nog niet gebruikt)
- Planetarium (verbluffend)
- Tide Tool (zo pas ik bepaalde bezoeken aan om landschappen bij eb of vloed te zien...)
- IM+for Skype (prachtig en verbluffende kwaliteit om te chatten!)

En dan nog:
1st AID, Additieven, ADR-2005 (gevaarlijke producten), Chem table, Reanimatie, Idea Pad (leuk), LightMorse (zet tekst om), Sun Compass, Blocks, Checkers, Slide X, Solitaire, Sudoku, Tangram

Oef...

Kan iemand me vertellen wat ik nog mis ? Een leuk idee of tip is altijd welkom !
__________________
Satisfaction is the death of desire...
Met citaat reageren