Los bericht bekijken
  #23  
Oud 14 december 2008, 18:01
dragonetti's schermafbeelding
dragonetti dragonetti is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 mei 2005
Berichten: 86
Ik heb mijn treo 680 afgelopen vrijdag ontvangen, ik denk dat het om refurbished toestellen gaat maar des ondanks:
- nieuwe doos
- laders / stekkers nog gesealed en verpakt
- boekjes / cd nog in seal (ongebruikt)
- treo 680 ziet er helemaal nieuw uit, geen enkel beschadeging op behuizing oid.
- batterij en binnenkant (na weghalen batterij deksel) zag er ook als nieuw uit.

Maar volgens worden alle nieuwe (treo's) met een beschermfolie op het scherm zelf geleverd en dat zat er niet op. (dat beschermfolie haal je weg als je het toestel gaat gebruiken, het is dus niet een screenprotector).

- batterij werkt naar mijn gevoel ok, vrijdag opgeladen en sindsdien mee gespeeld en getest. Batterij indicator is maar een heel klein stukje gedaald.
- geluid was goed
- mp3's afspelen gaat ook perfect
- voicerecorder werkt goed
- en mijn 16GB sdhc wordt "herkend" => lees 3.1 GB wordt weergegeven terwijl er ongveer 10GB aan mp3's op zitten die ik allemaal kan benaderen via pocket tunes.
Ik dacht trouwens dat de treo 680 helemaal geen grote sdhc kaartjes kon inlezen (althans, niet voordat je de SDHC driver had geinstalleerd)
- antenne ontvangst is ook heel goed (alle streepjes te zien)

De eerste indrukken zijn dus voor nu dat ik een goede toestel te pakken heb waar ik tot de (hopelijk) komende nova toestel van kan genieten. 129 inc verzenden...ik kon het slechter getroffen hebben...

Voorzover mijn kort door de bocht samenvatting.
Met citaat reageren