Los bericht bekijken
  #1  
Oud 14 april 2007, 22:49
ronnyt ronnyt is offline
Lid
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 07 mei 2005
Berichten: 34
Treo 750 (KPN actie) software vraagjes

Ik heb gisteren mijn nieuwe Palm Treo 750 van KPN binnengekregen. (Simlockvrij zonder enige opdrukken, very nice donkerblauwe kleur, die soms zwart en soms blauw oogt)

De 750 wilde ik graag proberen gezien het WM besturingssyteem in combinatie met Internet en Messenger, ik gebruikte hiervoor de Treo 650. Het is voor sommige instellingen even wennen waar die te vinden zijn, bijvoorbeeld een lock op het toestel, system sounds instellen (volume), zoeken naar info ...

Een paar opmerkingen, wellicht kunnen jullie mij daarmee helpen:

- Voicemail instellen op speeddail 1, indien ik hier een nummer invul en afsluit met ok dan wordt dit niet opgeslagen. Deze voorgeprogrammeerde speeddail voor voicemail kan ook niet gedelete worden. Wel heb ik al succesvol andere speeddails neergezet.
- E-mail, het standaard Outlook account kan niet ge-edit worden om deze te gebruiken voor versturen en ontvangen van e-mail. Deze synchroniseert met Outlook 2003 op de PC (meerdere accounts). Om te mailen heb ik een nieuw account aangemaakt op de Palm voor mijn standaard e-mail account van Planet.
- Tot slot heb ik nog een probleempje met synchroniseren, de firewall van Zonelabs krijg ik niet goed ingesteld zodat ie Activesync toelaat (uitzetten laat het wel werken). En tevens lukt het me niet om met Bluetooth te synchroniseren. Daar waar bij Hotsyncmanager com4 de BT adapter is (bij de 650 werkt het wel), geeft dit bij Activesync een foutmelding. Any ideas always welcome

Ik had nog iets in de software, maar die ben ik even kwijt (komt straks wel weer), wat zijn jullie ervaringen?

-- Ik weet em weer: In Outlook heb ik een Agenda en een Calendar, mijn Agenda staat vol met afspraken, etc maar mijn Calendar in de Treo blijft leeg. Moet ik nu Calendar in Outlook gaan gebruiken (ik zal zelf nog een testje doen ook) om deze te laten synchroniseren? --

Groet,
Ron

Laatst gewijzigd door ronnyt; 14 april 2007 om 23:08. Reden: brainwave
Met citaat reageren