Los bericht bekijken
  #12  
Oud 11 januari 2007, 14:21
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho Bekijk bericht
Die 17,50 EUR aanbieding bestaat al een tijdje, en is een *data-abonnement*!! Dat wil zeggen: je betaalt voor gesprekken een hoog tarief. (zelfde als Telfort abonnementen buiten de bundel).

Kijk maar eens naar de SIM-only abonnementen. Kies Telfort 200, kies Kopen, en zie dat wat voor jou van belang is: de Maximaal Online bundel voor 9,50 EUR bij een los abonnement dus veel goedkoper is. Plus dat bellen nu ook veel goedkoper is.

Laat je niet in de luren leggen door de Telfort klantenservice!
Tja als we dan toch al off-topic bezig zijn:

Off-topic
Er zijn wel meer bedrijven die hun eigen tarieven niet kennen. Zo zou je denken dat een totaalpakket van 1 aanbieder goedkoper zou zijn losse componenten bij die aanbieder (combinatiekorting heet zoiets ook wel. Unive heeft dat bijvoorbeeld).

@Home biedt Digitale TV, Internet en Telefonie aan.
Zoals iedereen weet is Digitale TV gratis (op wat eenmalige kosten na). Internet kost 17,95 (op wat eenmalige kosten na) en Telefonie kost 5,95.
Als ik mijn zakjapanner er bij haal (dit om absoluut zeker te zijn) kom ik voor deze losse componenten op een totaal van 23,90.
Toch biedt @home een Combikeuzepakket met exact bovenstaande componenten aan voor 30 euro. Ik wacht nog steeds op antwoord op mijn vraag aan hun hoe dit kan.

__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren