Los bericht bekijken
  #57  
Oud 17 oktober 2006, 22:25
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho


Cachet Blazer nu eindelijk internetpagina's waardoor de back-knop ook daadwerkelijk een pagina uit de cache laadt ipv een internetconnectie probeert te maken?
Niet kunnen testen helaas (te kort mee kunnen spelen) (verduidelijking van de laatste opmerking: ik heb me vooral even gefocussed op het verschil in applicaties tussen mijn 650 en de 680. Blazer heb ik vooral op afwijkende opties gecontroleerd, maar ben dat caching-verhaal een beetje vergeten. Ik kan me overigens nu wel herinneren dat de paar keer dat ik naar Blazer terugkeerde om nog wat te controleren dat de laatstbezochte pagina steeds meteen in beeld stond (zonder dat deze werd ververst). Dat zou dus inderdaad betekenen dat deze nu uit de cache wordt gehaald. Ik heb alleen niet continu back gedaan als je dat bedoelt.
Citaat:
Bij de Palm webstore of ook bij de pdashop? (om maar even een winkel te noemen ) Dat zou de eerdere berichten tegenspreken dat de kleurtjes alleen via de directe Palm kanalen te koop zouden zijn.
Het totale retailkanaal.
Citaat:
En weet je al welke GSM operators de Treo gaan aanbieden?
Nee.
Met citaat reageren