Los bericht bekijken
  #54  
Oud 17 oktober 2006, 22:13
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Ik heb vandaag de Treo 680 in m'n handen gehad en uitgebreid mee gespeeld Voor diegenen die de 750v hebben mogen voelen: de 680 is feitelijk precies hetzelfde model. De nieuwe Phone-applicatie werkt echt helemaal fantastisch en ziet er erg goed uit en ook de Messaging-applicatie is redelijk op de schop gegaan. De verbeteringen van Blazer en Versamail zitten denk ik allemaal onder de motorkap, want qua interface zijn die nauwelijks anders en ook nieuwe opties heb ik daar niet kunnen ontdekken.

Ik heb wel via een zeer betrouwbare bron een introductieprijs gehoord voor Nederland: ong. € 420,- incl. BTW en als lever-/verkrijgbaarheidsdatum midden november. Ook heb ik bevestigd gekregen dat Nederland (Europa) ook de andere kleuren zal krijgen. Wel is het zo dat in de 1e shipment alleen (volgens mij) Graphite geleverd zal worden. De andere kleuren volgen dan later. Dit schijnt bewust gedaan te zijn om in ieder geval in eerste instantie zo snel mogelijk te kunnen uitleveren aan het retailkanaal (minder keuzemogelijkheden is minder logistieke problemen).
Een minpuntje (voor mezelf): de batterij is een stuk dunner, wat betekent dat mijn huidige batterij + reservebatterij straks dus 'waardeloos' zijn
Iets waar iedereen ook blij van zal worden: TomTom 6 zal officieel ondersteund gaan worden voor de Treo 680.

Uiteraard is ons een reviewexemplaar toegezegd, dus zodra de eerste zending binnen is zullen we de 680 aan een uitgebreid eigen onderzoek onderwerpen.
Als er nog andere vragen zijn dan probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden. Heb wel geduld, want ik ben momenteel ERG druk met werk.
Met citaat reageren