Los bericht bekijken
  #1  
Oud 02 november 2005, 20:57
Frank Rittinghaus
Guest
 
Berichten: n/a
T3 kapot / service palm,

Hallo

Ik ben/was (sinds een jaar) een trotse bezitter van een Palm TT3. Sinds gisteren doet hij het helaas helemaal niet meer. In de dock brandt het goene lampje wel, maar het scherm blijft zwart.
Ik heb de palm site gecontroleerd, maar kom eigenlijk niet verder (ook een soft en hard reset bieden geen soelaas). Palm biedt als enige optie dat ik m'n T3 opstuur en een standaard reparatietarief van ongeveer EUR 180 moet betalen!!!
Dat weiger ik. Ik ben altijd uiterst zorgvuldig met m'n palm omgegaan en kan geen reden bedenken waarom mijn T3 het niet doet. Ik wil daarom iemand van Palm (in Nederland?) spreken om mijn probleem voor te leggen.

Heeft iemand voor mij een contact bij Palm of een telefoonnummer / e-mail adres, zodat ik Palm kan benaderen (op de Palm-site is geen Nederlands contact te vinden)?

Zijn er anderen met vergelijkbare problemen en wat was de feedback die je van Palm hebt ontvangen?

Het is toch te gek voor woorden dat een kostbaar apparaat (geld, maar inmiddels ook aan data) niet een goede service krijgt?

Alvast bedankt voor feedback.

Groet,

Frank
Met citaat reageren