Discussie: T3
Los bericht bekijken
  #5  
Oud 05 augustus 2005, 16:02
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Persoonlijk heb ik weinig goede ervaringen met PDA's via marktplaats o.i.d. en eigenlijk alleen maar (zeer) goede ervaringen via het forum van deze site en van de pocketpc club.

Ik heb enkele weken geleden getracht om via marktplaats een T3 te kopen (omdat er hier geen aangeboden werden) en dat is me niet gelukt (voor een redelijke prijs) Ik krijg het vermoeden dat een aantal verkopers bewust voor veilingsite's kiest en niet voor sites van gebruikers. Ik heb diverse aanbieders vragen gesteld over de staat van onderhoud zonder hierop antwoord te krijgen OF ik kreeg een ontwijkend antwoord. In die gevallen waarbij ik wel een antwoord kreeg wist men soms niet waar ik het over had bij een "screenprotector" "krassen op het scherm waren wel te voelen maar absoluut NIET TE ZIEN ?!" "een batterij die nog zeker een uur meeging...en dat was best wel lang voor zo'n mooi scherm"

Persoonlijk zou ik kiezen voor de optie om via deze site een vervangende T3 op de kop te tikken van bekende gebruikers (of via bekende gebruikers) die weten waar ze over praten.
Met citaat reageren