Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15 augustus 2007, 19:44
ArieMarinus
Guest
 
Berichten: n/a
Docs to go verdwenen??

Hallo,
Ik ben nieuw in het Palm-OS wereldje, want ik ben onlangs in het bezit gekomen van een nieuwe TX. Prachtige machine overigens.
Echter, ongetwijfeld door een foutieve handeling mijnerzijds, is documents to go verdwenen. Als ik op "Office documents" klik, gebeurt er namelijk helemaal niets.
Hoe kan ik docs to go weer terug krijgen?

Alvast bij voorbaat bedankt voor alle hulp!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 augustus 2007, 20:20
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Opnieuw installeren vanaf de (hopelijk) bijgeleverde installatie cd.

Succes, groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 augustus 2007, 21:19
ArieMarinus
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV Bekijk bericht
Opnieuw installeren vanaf de (hopelijk) bijgeleverde installatie cd.

Succes, groeten, Roel.
Bedankt!

CD is meegeleverd (prima van PDAshop.nl!)
Was echter toch nog volop aan het experimenteren, dus in plaats van opnieuw installeren vanaf CD heb ik een harde reset gedaan volgens de aanwijzingen op jullie site.
Prima gelukt, docs to go weer terug.
Echter na 1e synchronisatie weer verdwenen
Instellingen in hotsync bij docs to go: synchronize the files.
Komt dit omdat ik in de pc-app van docs to go geen document heb klaarstaan voor synchronisatie?

Ik synchroniseer overigens Lotus Organizer met Intellisync 5.5 en Phatnotes professional met Hotsync. Beiden gaan goed.