Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 mei 2008, 12:10
MrBean MrBean is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: Schulen, Belgie
Berichten: 46
Treo 650 en adresboek in Ford Galaxy

Hoi allemaal,

ik heb sinds kort een nieuwe Ford Galaxy van het werk. Daarin steekt een "Travelpilot SD" GPS systeem ingebouwd in de radio van Ford.

Nu werkt dit allemaal vrij perfect samen met de Bluetooth functie van de Treo. Ik kan zonder problemen voice command gebruiken, ik kan bellen, opnemen...

Maar, als ik echt de telefoonlijst probeer op te roepen via de radio, dan krijg ik ENKEL de namen te zien die in de QUICKLIST (of hoe noem je dat ?) staan van de phone applicatie. Dus hetgeen je in de telefoon toestand onderaan ziet staan in de blauwe balkjes.

Heeft er iemand enig idee of het op één of andere manier toch mogelijk is om heel het telefoonboek op te kunnen roepen ?

Groetjes,

Davy
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 mei 2008, 16:43
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Mogelijk dat telefoonnummers die in het sim-geheugen staan wel herkend worden. Het enige probleem is dan dat je er geen adresgegevens bij kunt zetten; in het sim-geheugen heb je slechts een veld bij het nummer, doorgaans gebruikt voor de naam van de persoon die bij het telefoonnummer hoort .

Maargoed, het lijkt me de moeite van het proberen waard. Mochten nummers op de sim-kaart wel goed samenwerken met de handsfreeset in je auto, dan zou je misschien je telefoonnummers kunnen kopiëren naar het sim-geheugen, of alleen maar de veelgebruikte nummers.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 mei 2008, 17:48
MrBean MrBean is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: Schulen, Belgie
Berichten: 46
Hey koekiemonster,

tot mijn spijt herkent hij ook GEEN SIM nummers... Want daarop staan er ook nog redelijk wat bij mij...

Groetjes,

Davy
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 mei 2008, 18:37
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Het enige dat ik dan nog kan bedenken is contact opnemen met je dealer, om te informeren of er updates zijn voor het systeem waardoor het mogelijk wel werkt.
Ik kan op de Blaupunkt-site niet direct een pagina vinden over jouw systeem, maar mogelijk dat er wel zo'n pagina bestaat waarop staat welke telefoons niet helemaal goed gekoppeld kunnen worden.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 20 mei 2008, 18:48
Danny2005 Danny2005 is offline
Lid
Voornaam: Danny
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 juli 2004
Berichten: 35
Misschien moet je de contacten die je in de telefoonlijst van travelpilot wilt hebben vanuit je Treo verzenden. Voor de Parrot is dit nl hetzelfde. De Treo synchroniseert ook daarbij niet automatisch de telefoon / contact lijst.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 23 mei 2008, 12:48
Mikey Mikey is offline
Lid
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 02 februari 2005
Locatie: Maastricht
Berichten: 43
Treo 650 en carkit

Bij mijn Treo 650 krijg ik ook alleen maar de gegevens uit de quicklist in de carkit. ik heb dit zowel met een Parrot CK3100 gehad als nu met een Nokia CK15. Ik heb het opgelost door de belangrijkste nummers in de quicklist te zetten. Anders kies ik het nummer vanuit de telefoon. op zich heeft de quicklist al redelijk wat geheugenplaatsen (5 pagina's van 14 plaatsen). Nadeel is dat je voor iedereen elk nummer apart moet benoemen.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 23 mei 2008, 14:22
mezzin mezzin is offline
Forumbikkel
Voornaam: Justin
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 30 september 2002
Locatie: Anna Paulowna
Berichten: 102
Stuur een bericht via ICQ naar mezzin Stuur een bericht via MSN naar mezzin
Het is ook niet echt op te lossen namelijk omdat de theo 650 je adres boek niet shared over bluetooth alleen je quicklist ik heb ook al zitten zoeken naar een oplossing maar nog niet gelukt met mijn parot Misschien heeft iemand de bluetooth driver aangepast zodat het wel werkt maar in denk zo maar van niet
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023