Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31 maart 2008, 08:16
Tomazzz
Guest
 
Berichten: n/a
Treo 650 toetsenbord

Als ik mijn treo 650 opstart kom ik in mijn telefoonscherm en kan ik met de stylus alle functies gebruiken, echter het toetsenbord doet helemaal niets.
Als ik de treo op mijn laptop heb aangesloten dan werkt het toetsenbord ineens wel. Lijkt me dus een softwarematig probleem?? Maar hoe los ik dit op??
Alvast bedankt voor de reacties...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 maart 2008, 14:40
Tomazzz
Guest
 
Berichten: n/a
Nog even een toevoeging, wanneer het toetsenbord wel werkt....na het aansluiten op de pc of laptop en indrukken van de hotsync knop op de net werkkwabelstekker, dan doet deze het ook prima. Het is alles of niets dus bij deze treo
Met citaat reageren
  #3  
Oud 02 april 2008, 10:22
Tomazzz
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben iets verder met de analyse van het probleem. Wanneer ik de treo reset met de kabel erin, en ik druk als deze is opgestart op de hotsync knop dan doet het toetsenbord het. Leuk detail, heb hem gisteren met de laatste firmware geupdate en nu doet de center knop het ineens. Verde doet het toetsenbord nog steeds niets. Overigens wanneer ik de reset doe en op de hotsync knop druk dan doet hij het tot het beeld wegvalt en ik deze met de powerknop weer aanzet....dan doet hij weer niets (touchscreen werkt wel gewoon dan). Zou dit met keyguard te maken kunnen hebben? Deze heb ik overigens wel afgezet, maartoch. Wie kan mij helpen?? ik zit echt met de handen in het haar op moment.....alvast bedankt voor enige reactie.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 02 april 2008, 11:12
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik denk dat het tijd wordt voor een afspraak met PDA Tech Center.

Succes, groeten, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #5  
Oud 02 april 2008, 17:43
Tomazzz
Guest
 
Berichten: n/a
Las ergens dat een sd-kaart dit probleem zou verhelpen? Ik zie de logica niet....jullie?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 05 april 2008, 18:49
Tomazzz
Guest
 
Berichten: n/a
Ok, na wat extra onderzoeken bleek de rechter shift toets vast te hangen. Doordat de treo denkt dat deze continu wordt ingedrukt, werkt het toetsenbord niet meer.

Met een kapotte treo en geen garantie besloot ik om deze aan een operatie te onderwerpen. Met een torx 6 heb ik deze opengeschroeft, en opengemaakt tot ik bij de plaat onder het toetsenbord kwam. Het folie daarvan heb ik losgemaakt, de button teruggeduwt in de normale vorm. Toen ik het toestel weer in elkaar had was het gehele probleem verholpen. Ik heb mij een half uurtje chirurg gevoeld en ben blij dat het probleem is verholpen.

Mocht iemand van jullie hetzelfde probleem tegenkomen, ik wil het best een keer gedetailleerder uitleggen via een pm of vraag. Ik ben iig blij dat mijn treo het weer prima doet.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 05 april 2008, 19:12
postbus31's schermafbeelding
postbus31 postbus31 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Jeroen
Model: Overig
 
Geregistreerd: 04 augustus 2005
Locatie: De mooie provincie Groningen
Berichten: 673
Maak de volgende keer een foto-reportage, altijd leuk


Zonder gekheid, je Treo leeft weer, gefeliciteerd.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 05 april 2008, 19:20
Tomazzz
Guest
 
Berichten: n/a
Dank u
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023