Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19 februari 2008, 15:07
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Treo 680: alarm preset in Calendar?

Ik snap het even niet meer, dus een vraagje.

Vroegah had je in de Calendar applicatie in het menu >> Options >> Preferences de mogelijkheid om een Alarm Preset in te geven. Dus telkens als je een nieuwe afspraak maakt, dat er dan automatisch een alarm gecreëerd zou worden die x minuten voor de afspraak afgaat.

Met de Treo 680 (en ja, ook de Centro) heeft Palm deze instellingen verplaatst naar het Prefs programma en dan >> Sounds & Alerts >> Application: Calendar



En dat terwijl als je op de 'i' drukt rechtsboven, in de Calendar applicatie in het menu >> Options >> Preferences, er nog wel melding gemaakt wordt van "When available, checking alarm presets sets an alarm for every new event, .... etc. etc."

Maar blijkbaar is dit dus niet meer available en wordt alles in het Prefs programma geregeld.

Dit is toch niet handig, of wel?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 februari 2008, 15:29
Wodkadrinker Wodkadrinker is offline
Forumbikkel
Voornaam: Cor
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 16 december 2002
Locatie: Rijswijk
Berichten: 136
In Calendar kan je nog wel ,na het maken van je afspraak, kiezen voor Details waarbij je kan kiezen voor de Alarm settings bij die afspraak.Het is even zoeken nu .Dus laat ik het andwoord op jou vraag open....,weet onderhand niet anders meer.

Groet ; Cor
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 februari 2008, 15:35
Wodkadrinker Wodkadrinker is offline
Forumbikkel
Voornaam: Cor
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 16 december 2002
Locatie: Rijswijk
Berichten: 136
Zie nu dat het Centro ? display verandert is ten opzichte van de Treo 680, heb in mijn Sounds en alerts ook nog de mogelijkheid om "Default "alarm in te stellen waarna ik bij elke nieuwe afspraak een alarm melding krijg.

Groet; Cor
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 februari 2008, 15:41
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wodkadrinker Bekijk bericht
In Calendar kan je nog wel ,na het maken van je afspraak, kiezen voor Details waarbij je kan kiezen voor de Alarm settings bij die afspraak.Het is even zoeken nu .Dus laat ik het andwoord op jou vraag open....,weet onderhand niet anders meer.

Groet ; Cor
Ja precies, en omdat de default installing 5 minuten was, en ik gewoon *niets* wilde hebben, ben ik in de Calendar applicatie naar Menu >> Options >> Preferences gedoken omdat daar *altijd* de instelling zat dat je default een alarm bij elke afspraak had.

Ik ga natuurlijk niet voor elke afspraak in Details neuzen en dan handmatig het alarm weer uitschakelen

Maar blijkbaar hebben ze die instelling dus verhuisd.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023