Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Interessegroepen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Interessegroep
Deze groep is openbaar.

Verzameling

Groep aangemaakt door RoelvdV

Voor verzamelaars van (liefst) PalmOS pda's

Alle leden bekijken 10 van 10 leden worden getoond
5 van 13 afbeeldingen
Fossil Abacus
Een absoluut buitenbeentje. Te groot als horloge en te klein als pda, maar erg geinig dat dit allemaal in zo'n klein kastje gepropt is...
Van RoelvdV
Centro
Mijn huidige Palm. Lekker handzaam, veel werkgeheugen en verder gewoon het vertrouwde, simpele, snelle PalmOS.
Van RoelvdV
Handspring Visor Prism
Samen met de Treo 180 de enige modellen in mijn verzameling van Handspring en daarmee hele echte PalmOS pda's, want daar zaten...
Van RoelvdV
Vx
De vormgeving van de V(x) is voor velen nog altijd een genot om te zien. De m500, m505 en m515 lijken nog heel veel op de V, daarna kwamen de...
Van RoelvdV
m505
Dit model kreeg ik toen ik toetrad tot het bestuur van de Palmclub. Uiteindelijk maar een half jaar echt gebruikt, want toen kwam de Tungsten|T,...
Van RoelvdV
Boodschap van interessegroep 1 t/m 3 van 3
  1. rx_shorty
    05 september 2011 23:18
    rx_shorty
    Hallo efeman,

    Ik verzamel ook gadgets, zoals ik ze noem.
    Momenteel niet zo heel veel Palm toestellen maar goed.

    Momenteel een Zaurus C860. Hopelijk binnenkort een Zaurus SL6000-L.
    Wat ik ook nog heb is een Sharp Netwalker.
    En nog wat andere Chinese en Zuid-Korea "troep".

    Ben nog op zoek naar Tapwave Zodiac... Mijn droom Palm

    Gr,

    Rob
  2. efeman
    22 maart 2011 01:33
    efeman
    Hallo allemaal,
    mijn eerste bericht en gelijk over mijn verzamel passie.

    Ik verzamel al 3 jaar oude pda's en computers.

    ja ook Palm, Hoe kan het ook anders. na mijn Sharp organizer, ben ik toveallig met pilot 1000 begonnen.
    nee, ik heb het helaas niet meer. ik heb met me domme kop ooit eens die app. met alle toebehoren en DOOS, gewoon weggeven. maar ik heb wel t5,tx en paar 100 series en natuurlijk palm V

    maar goed.
    ik heb ook andere merken zoals apple newton, hp lx serie, atari portfolio en psion. natuurlijk ook enkele andere merken, ook home compters zoals, amiga series, commondore series, sinclair series en enkele zeldzame spel computers ook handheld. kortom te veel om op te noemen.

    het is een hele lijst die ooit als een gein begon en nu mijn vrouw tegen mijn op zet.
    ik ben nog bezig om een hele DB op te zetten maar dat valt niet mee.
    het is een pure verzamel hobby zonder financieel doel.

    goed, ik zou leuk vinden om meer verzamelaars, hier te mogen ontmoeten voor een leuk babbel.

    verder ken ik geen ander site waar dit soort gesprekken kunnen gehouden worden en evt ruilen van spullen.

    ik wacht geduldig op uw reacties.
    grt
    Mehmet AKA Efeman ( ook bekend van amigascene.nl)

    ps: ik zag net dat er 3 jaar speelt tussen de vorige bericht en die van mijn . ik hoop dat er nog actieve gebruikers zijn.
  3. RoelvdV
    16 mei 2008 14:36
    RoelvdV
    Ik verzamel al een aantal jaren PalmOS pda's, maar ik heb ook een Apple Newton en een Texas Instruments organizer(tje). Een klein deel van deze apparaten heb ik echt gebruikt, de meeste echter heb ik puur voor mijn verzameling aangeschaft.

    Dus als jij ook een leuke verzameling hebt: laat het via deze groep weten. De voorkeur gaat uiteraard uit naar PalmOS, maar allerlei exoten (een Casio Zoomer bijvoorbeeld) zijn ook interessant.

    gr, Roel

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023