Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > RoelvdV

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Conversatie tussen RoelvdV en efeman
Profielboodschappen 1 t/m 5 van 5
  1. RoelvdV
    20 mei 2011 21:24
    RoelvdV
    Zie deze thread waarmee je via het serienummer de productiedatum kan bepalen:
    http://www.palmclub.nl/forums/palm-o...d-gemaakt.html

    groeten, Roel
  2. efeman
    20 mei 2011 02:31
    efeman
    ja hoor met vrij markt een pilot gescoord die gewoon werkt, met cradle en al
    ik heb gekeken naar de label maar ik kan niet wijs woorden of die voor of na die tijd gemaakt is.
  3. efeman
    30 april 2011 02:33
    efeman
    nee helaas heb ik die niet. niet meer eigenlijk..

    palm pilot was mijn eerste palm. maar stom genoeg destijds weggeven.
    ik heb niet zo veel aan palm maar wel een stuk of 8 verschillende, maar ik spaar ook andere handhelds zoals psion en hp. ik heb ook echt oude zak computers zoals apple newton en atari portfolio. nu ongeveer 6 kratten vol aan zak computers en onderdelen. vele zelfs met origineel doos.

    ik zoek al lange tijd naar dit soort verzamelaars maar tevergeefs.
    maar als jij mensen kent die ook van alles en nog wat verzamelen aan retro pda's laat me aub weten. ik woon in Den Haag.
  4. RoelvdV
    05 april 2011 16:28
    RoelvdV
    Hallo,

    Ik zie je bericht nu pas.

    Mijn verzameling is redelijk uitgebreid, maar het zijn dan ook precies die modellen die ik graag wilde hebben. Ruilen is wat mij betreft dus geen optie.

    Mocht jij een originele Pilot hebben die is gemaakt voor juli 1996, dan ben ik geinteresseerd. De alleerste commerciele Pilot's zijn pas in april 1996 gemaakt, dus de kans is erg klein.

    Waaruit bestaat jouw verzameling?

    Ik heb nu een Pilot, Pilot Professional, III, IIIXE, IIIC, IIISE (dat was ooit mijn eerste Palm), Vx, M100, m500, m505, Handspring Visor, een Palm horloge, Zire, Treo 180G, Treo 260, Tungsten|T, Tungsten|T3, Treo 650, Centro en nu de Pre.
  5. efeman
    30 maart 2011 15:23
    efeman
    hoi,

    ik weet niet of je nog actief bent maar ik doe een gooi.

    ik wilde graag in contact komen met jou betreft verzamelen van pda's mischien dat we wat kunnen ruilen en zo..

    laat me weten als je interesse in heb..

    grt
    Efeman

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023