![]() |
Home | Nieuws | Reviews | FAQs | Tips | Shop | Channel Navigator | Nieuwsbrief | Forums |
![]() |
![]() |
FAQ: Ik krijg de foutmelding OLERR in mijn hotsync-log |
![]() |
|||||
![]() |
|||||||
![]() |
Outlook Calendar OLERR:11-000A OLERR:0D-000E OLERR:0D-0004 OLERR:0D-0001 - Recovery Sync Outlook Calendar synchronization failed OLERR:15-0002 OLERR:06-0001 In plaats van alleen bij Outlook Calendar kan deze fout ook voorkomen bij Contacts, Tasks en Memos. Dit is vervelend, maar vaak wel eenvoudig op te lossen. Palm heeft er een eigen support pagina aan gewijd, maar de oplossingen zijn daar nogal bewerkelijk. De Palmclub biedt een set eenvoudigere oplossingen die je eerst kunt proberen, voordat je die van de Palm Support probeert. Stap 1: Installeer eerst de Hotsync Outlook updates op je Windows desktop computer. Die zijn hier te vinden. Start je computer opnieuw op, geef je Palm een soft reset , en doe een hotsync om te kijken of de foutmelding weg is. Stap 2: Als je regelmatig synchroniseert, en dus in Outlook behoorlijk up-to-date informatie hebt staan, dan biedt deze methode vaak een sluitende oplossing.
Stap 3: Helpt het nog niet? Kijk dan nu naar de oplossingen die beschreven staan bij Palm Support. Probeer alle oplossingen zelf. Stap 4: Alles geprobeerd van de voorgaande stappen, inclusief alle oplossingen op de Palm Support site? Echt alles geprobeerd wat hier staat? Maak dan op het forum een nieuw onderwerp aan, waarin je aangeeft dit artikel gelezen te hebben, en ook alles gedaan te hebben wat op de Palm Support site staat, en doe er een kopie van je hotsync-log erbij. Relevante linksAls je dit een handige FAQ vond, ben je misschien ook geïnteresseerd in:
Terug naar het FAQ-overzicht |
![]() |
|||||
![]() |
Home |
Nieuws |
Reviews |
Tips |
Shop |
Channel Navigator |
Nieuwsbrief |
Forums
© Copyright Nederlandse Palmclub Stichting Over deze site iCulture | Alles over Google Android |