Home | Nieuws | Reviews | FAQs | Tips | Shop | Channel Navigator | Nieuwsbrief | Forums |
FAQ: Documents To Go doet het niet meer |
|||||||
Het eerste waar je op moet letten als Documents To Go het niet meer doet, is of het aan het document ligt. Probeer daarom eerst eens een eenvoudig document te openen. Als dat wel lukt, ligt het probleem dus niet aan Documents To Go maar aan het document. De volgende stap is het leegmaken van alle voorkeuren van Documents To Go. Dit kan met de Dataviz Tech Tool. Installeer deze Tech Tool, start hem op, en kies in het menu voor advanced. Je moet nu zowel de Preferences als de Temp Database verwijderen. Na een soft reset zal Documents To Go waarschijnlijk weer werken. Als dat toch niet het geval is, missen er waarschijnlijk enkele bestanden of zijn enkele bestanden beschadigd. De oplossing is om eerst Documents To Go geheel te verwijderen, en daarna opnieuw te intsalleren. Het verwijderen kan met de hierboven genoemde Tech Tool. Verwijder na Documents To Go ook nogmaals de Preferences en Temp Database, en voer een soft reset uit. Start daarna Documents To Go op je computer. Via het menu Tools kun je de applicatie opnieuw op je Palm laten installeren. Na een Hotsync zou Documents To Go weer moeten werken. Werkt het na bovenstaande stappen toch niet, is er een andere oorzaak buiten Documents To Go zelf. Het kan bijvoorbeeld zijn dat er te weinig geheugen vrij is, of dat een ander programma Documents To Go blokkeert. Het verwijderen van andere applicaties of het doen van een Grote Schoonmaak zou dit moeten verhelpen. Relevante linksAls je dit een handige FAQ vond, ben je misschien ook geïnteresseerd in:
Terug naar het FAQ-overzicht |
|||||||
Home |
Nieuws |
Reviews |
Tips |
Shop |
Channel Navigator |
Nieuwsbrief |
Forums
© Copyright Nederlandse Palmclub Stichting Over deze site iCulture | Alles over Google Android |