Home | Nieuws | Reviews | FAQs | Tips | Shop | Channel Navigator | Nieuwsbrief | Forums |
domo is sinds februari 2002 actief op het Palmclub-forum en heeft sinds die tijd 98 nieuwtjes geschreven.
domo gebruikt in het dagelijks leven een HP Pre3.
Door Gespy 07-06-2013 08:21:45 |
Ja, ik heb hem binnen! Zowel op de Pre3, als op de TouchPad. Mooi, kunnen we voorlopig weer even vooruit.
|
Door RoelvdV 07-06-2013 10:17:54 |
Ik heb hem ook net binnen op mijn Pre3. De TouchPad zal ik later vandaag aan het internet hangen.
Hier nog een fraai tribute ivm vier jaar Pre: http://www.youtube.com/watch?v=tZgdTuv6ylI |
Door Etzel 07-06-2013 10:41:06 |
Gelukt, op m'n Pre2 en TouchPad! Download failed op m'n PixiPlus...
|
Door Etzel 07-06-2013 12:39:17 |
Door RoelvdV 07-06-2013 16:09:16 |
Zojuist ook mijn TouchPad bijgewerkt.
En (iets of topic) vanmiddag het Bluetooth toetsenbord besteld bij Mobile Tech Center, gewoon voor de heb! |
Door domo 07-06-2013 16:16:53 |
Door apeka 01-09-2013 07:34:25 |
Na lange tijd heb ik mijn Touchpad weer eens uit het stof gehaald en kwam er achter dat er inmiddels een App Catalog update was uitgebracht.
Omdat het dus ruim na 23 juli is, heb ik volgens de instructie de netwerktijd uitgeschakeld en de datum teruggezet naar 1 juli 2013 en een nieuwe update poging gedaan.. Helaas, ik blijf een 'Install Failed' melding krijgen. Heeft iemand een suggestie hoe ik de Touchpad nog wel kan updaten? |
Door Etzel 01-09-2013 13:34:22 |
Je kunt 't nazien, of de update wel of niet werkt. Had wsl dezelfde melding, even gezocht op WebOSNation en bij mij bleek alles in orde. In dat geval kun je de update (die nu dus mislukt) gewoon cancellen. Verwacht dat 't bij jou ook in orde is.
|
Door apeka 01-09-2013 13:38:43 |
Ter aanvulling: Ik heb geprobeerd om een app te downloaden en te installeren uit de App Catalog en dat werkte gewoon.
Volgens de Software Manager heb ik de HP App Catalog version 5.0.3500 aan boord en ik meen toch dat de laatste versie is.. Overigens: Als ik die foutmelding wil verwijderen, wordt ik gewaarschuwd dat ik hiermee ook de gekoppelde accounts verwijder, dus dat heb ik nog maar niet geprobeerd. |
Door Etzel 01-09-2013 20:00:08 |
Je kunt de download (die je opnieuw zou moeten/kan doen) annuleren. Zonder probleem. (iets van try again en dan no) Bij mij is de melding iig weg.
|
Door apeka 01-09-2013 20:30:50 |
@Etzel: Bedankt voor de tip! De melding is weg. Alles werkt nog steeds . Ik ben wel benieuwd of mijn versie van de App Catalog overeenkomt met die van jou? Ik heb dus versie 5.0.3500
|
Door Etzel 01-09-2013 20:54:17 |
Home |
Nieuws |
Reviews |
Tips |
Shop |
Channel Navigator |
Nieuwsbrief |
Forums
© Copyright Nederlandse Palmclub Stichting Over deze site iCulture | Alles over Google Android |
06-06-2013 21:48:15