Palm heeft een klein maar charmant marketingteam er naartoe gestuurd, inclusief Stephanie Richardson, een senior marketing manager die enige tijd geleden ook al verantwoordelijk was voor de presentatie van de Palm Centro.
Het bedrijf lijkt de laatste tijd wat meer nadruk te willen leggen op de vrouwelijke en jongere doelgroep, gezien de opvallende rode kleur van de Centro, en de grote hoeveelheden roze accessoires die Palm had meegenomen naar Digital Life.
Een van de nieuwe accessoires om jezelf hip te onderscheiden van de grijze massa zijn zogenaamde
Skinkits: een soort van gripstickers die je op je Centro kunt plakken, waardoor hij er cooler uit gaat zien, en daarbij ook nog lekkerder in je hand ligt. De Skinits zijn beschikbaar in de
Palm Store.
Behalve de Skinits, had Palm overigens ook nog een Palm Portable Keyboard mee, en liet het de
nieuwe GPS Kit van Garmin zien.
Bron:
PalmAddicts: Palm at Digital Life in New York
08-11-2007 22:49:04
Als Palm op hun verpakkingen Centro's afbeelden met verschillende Skinkits, met de vermelding dat er een kortingcoupon in de verpakking zit waarmee ze één zo'n Skinkit kunnen bestellen, dat men daarmee wel extra kopers kan aantrekken.
Die Skinkits zijn wel blikvangers!
Misschien ook iets voor de andere Treo's, maar dan met auto's e.d. als prints voor de mannen