Palmclub logo  

Home | Nieuws | Reviews | FAQs | Tips | Shop | Channel Navigator | Nieuwsbrief | Forums

F. Breukelman

F. Breukelman

F. Breukelman is sinds oktober 2003 actief op het Palmclub-forum en heeft sinds die tijd 121 nieuwtjes geschreven.

F. Breukelman gebruikt in het dagelijks leven een Palm Treo 650.

Bekijk alle nieuwtjes van F. Breukelman

[Review] Krusell Handit Treo 600/650 Leather Case

 

Door: F. Breukelman


Publicatiedatum: 16 november 2006


Een goede bescherming voor een Treo is natuurlijk een must. Er zijn diverse mogelijkheden: een silicon case, maar die heeft als nadeel een onbeschermde LCD. Een aluminium case is natuurlijk het optimum, maar wel smaakgevoelig. Ik heb daarom gekozen voor een leren case met universele belt clip van Krusell.

Bekijk de reacties of reageer Voeg toe aan eKudos

Door Coenox
16-11-2006 15:45:39

Coenox
Dit is een super case, heb ik zelf ook. Het verwisselbare systeem (clip, riemclip, etc) is erg handig. Nadeel vind ik wel dat het geheel te dik wordt om zo in je broek te steken (ook als de clip eraf is). Ik gebruik deze vooral op kantoor omdat je de treo er ook gemakkelijk uit kan halen om in de cradle te doen. Ik ben een case-fanaat (nut case ?) en heb voor iedere situatie een case: crystal clear (steek je makkelijk in je zak en toch bescherming), silliconen case (voor het lichtere werk en behoud van de vorm), aluminium case voor het zwaardere werk, bijvoorbeeld als ie in de kuip van mijn motor ligt). De Otterbox ontbreekt helaas nog, wegens financiele redenen. Verder heb ik gemerkt dat de Duitse E-bay een ideale plek is om goedkoop een case te kopen.
Door fransbr
29-01-2007 15:46:19

fransbr
Zie ook deze review
Om een reactie te plaatsen moet je
geregistreerd en ingelogd zijn.
Home | Nieuws | Reviews | Tips | Shop | Channel Navigator | Nieuwsbrief | Forums

© Copyright Nederlandse Palmclub Stichting   Over deze site

iCulture | Alles over Google Android