Home | Nieuws | Reviews | FAQs | Tips | Shop | Channel Navigator | Nieuwsbrief | Forums |
Gonny van der Zwaag is sinds november 2000 actief op het Palmclub-forum en heeft sinds die tijd 907 nieuwtjes geschreven.
Gonny van der Zwaag gebruikt in het dagelijks leven een Apple iPhone.
Door RenéD 14-10-2006 08:03:08 |
Ik heb YourCall mogen uitproberen en na verloop van tijd vond ik het alleen maar irritant om na elk gesprek weer dat pop-up schermpje te krijgen.
Ik merkte dat (in mijn geval), ik maar met hoogstens 10 % van mijn telefoontjes hier iets mee wil doen. Meestal is dat dan een Journal entry, en juist dat doet het niet! Mijn Treo reset! Dit dus in notabene een functie van het ook door hun ontwikkelde Agendus. Ik heb dit bij Iambic gemeld, waarop er werd gezegt dat ze hiervan op de hoogte waren en zouden proberen dit in een volgende versie te verbeteren. Ondertussen word het programma'tje wel met veel reclame etc. op de markt gezet! |
Door Frits 18-10-2006 16:54:16 |
Toch nog even terugkomend op mijn eerdere post:
De Treo heeft standaard een soortgelijke mogelijkheid waarmee je na afloop van een binnenkomend telefoongesprek van een "onbekende" de vraag gesteld wordt of je deze "onbekende" aan je contacts wilt toevoegen. Omdat ik Keysuite gebruik (Naar alle tevredenheid) wordt er zelfs gevraagd of ik deze info in Key Contacts kwijt wil. Het blijft echter maar kort in beeld. Kun je de instellingen hiervan veranderen, zodat deze vraag iets langer in beeld blijft? Je kunt (als je snel genoeg bent) deze optie ook permanent uitschakelen. Maar ik heb (nog) niet kunnen ontdekkenn waar je dit dan weer kunt inschakelen. Ben benieuwd of deze 2 dingen kunnen. Groet, Frits |
Door RenéD 18-10-2006 19:30:02 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RenéD
Ik heb YourCall mogen uitproberen en na verloop van tijd vond ik het alleen maar irritant om na elk gesprek weer dat pop-up schermpje te krijgen.
Ik merkte dat (in mijn geval), ik maar met hoogstens 10 % van mijn telefoontjes hier iets mee wil doen. Meestal is dat dan een Journal entry, en juist dat doet het niet! Mijn Treo reset! Dit dus in notabene een functie van het ook door hun ontwikkelde Agendus. Ik heb dit bij Iambic gemeld, waarop er werd gezegt dat ze hiervan op de hoogte waren en zouden proberen dit in een volgende versie te verbeteren. Ondertussen word het programma'tje wel met veel reclame etc. op de markt gezet! New Features * Added "Check for Updates" to menu * Added "Activate" to menu * Introduced experimental support for Treo 680 Improvements and Functionality Refinements * Corrected text on call info from "Call Ended" to "Call Began" * Addressed seeminly random corruption of caller & call info text appearing in the main dialog * Corrected Trial nag appearing on every launch after completing a call, rather than once per day as expected * Added error dialog if contact has used all their number fields and new number is not added * Corrected call duration being inaccurate if call exceeds 1 hour * Solved stability issue when tapping on "Enter Code" from Expired Trial pop-up * Solved stability issue when selecting "Create New Contact" * Solved stability issue on Treo 650 creating Journal Entry * Solved stability issue when selecting "New Email" if the other party doesn't have an email address |
Door Frits 19-10-2006 22:45:44 |
Moet ik eigenlijk voor mijn bovenstaande vraag een nieuwe topic beginnen, of is er echt niemand die het weet?
Groet, Frits |
Home |
Nieuws |
Reviews |
Tips |
Shop |
Channel Navigator |
Nieuwsbrief |
Forums
© Copyright Nederlandse Palmclub Stichting Over deze site iCulture | Alles over Google Android |
13-10-2006 19:28:40
Groet,
Frits