Palmclub logo  

Home | Nieuws | Reviews | FAQs | Tips | Shop | Channel Navigator | Nieuwsbrief | Forums

Gonny van der Zwaag

Gonny van der Zwaag

Gonny van der Zwaag is sinds november 2000 actief op het Palmclub-forum en heeft sinds die tijd 907 nieuwtjes geschreven.

Gonny van der Zwaag gebruikt in het dagelijks leven een Apple iPhone.

Bekijk alle nieuwtjes van Gonny van der Zwaag

[Software] YourCall, nieuwe Treo-utility van iambic

 

Door: Gonny van der Zwaag


Publicatiedatum: 13 oktober 2006


iambic heeft een nieuwe utility voor de Palm uitgebracht, waarmee je na afloop van een telefoongesprek allerlei acties kunt uitvoeren. Het maakt het makkelijker om terug te bellen, contactpersonen toe te voegen, afspraken te plannen, enzovoort.
Ook kun je na het bellen makkelijk een telefoonnummer aan een bestaande contactpersoon toevoegen, een taak aanmaken, een e-mail of een SMS-bericht sturen. YouCall komt meteen tevoorschijn wanneer je een telefoongesprek beëindigt, waardoor je nooit follow-up acties kunt vergeten.
YourCall is geschikt voor de Treo 650, 700p en de nieuwe Treo 680 en kost 9,45 euro.


bron

Bekijk de reacties of reageer Voeg toe aan eKudos

Door Frits
13-10-2006 19:28:40

Frits
De Treo heeft toch ook al een soortgelijke mogelijkheid? Heb echter (nog) niet kunnen vinden of je ook de instellingen hiervan kunt veranderen. Het blijft maar heel kort in beeld.

Groet,
Frits
Door RenéD
14-10-2006 08:03:08

RenéD
Ik heb YourCall mogen uitproberen en na verloop van tijd vond ik het alleen maar irritant om na elk gesprek weer dat pop-up schermpje te krijgen.

Ik merkte dat (in mijn geval), ik maar met hoogstens 10 % van mijn telefoontjes hier iets mee wil doen. Meestal is dat dan een Journal entry, en juist dat doet het niet! Mijn Treo reset! Dit dus in notabene een functie van het ook door hun ontwikkelde Agendus.
Ik heb dit bij Iambic gemeld, waarop er werd gezegt dat ze hiervan op de hoogte waren en zouden proberen dit in een volgende versie te verbeteren.
Ondertussen word het programma'tje wel met veel reclame etc. op de markt gezet!
Door Frits
18-10-2006 16:54:16

Frits
Toch nog even terugkomend op mijn eerdere post:

De Treo heeft standaard een soortgelijke mogelijkheid waarmee je na afloop van een binnenkomend telefoongesprek van een "onbekende" de vraag gesteld wordt of je deze "onbekende" aan je contacts wilt toevoegen. Omdat ik Keysuite gebruik (Naar alle tevredenheid) wordt er zelfs gevraagd of ik deze info in Key Contacts kwijt wil. Het blijft echter maar kort in beeld.
Kun je de instellingen hiervan veranderen, zodat deze vraag iets langer in beeld blijft? Je kunt (als je snel genoeg bent) deze optie ook permanent uitschakelen. Maar ik heb (nog) niet kunnen ontdekkenn waar je dit dan weer kunt inschakelen.

Ben benieuwd of deze 2 dingen kunnen.

Groet,
Frits
Door RenéD
18-10-2006 19:30:02

RenéD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RenéD
Ik heb YourCall mogen uitproberen en na verloop van tijd vond ik het alleen maar irritant om na elk gesprek weer dat pop-up schermpje te krijgen.
Ik merkte dat (in mijn geval), ik maar met hoogstens 10 % van mijn telefoontjes hier iets mee wil doen. Meestal is dat dan een Journal entry, en juist dat doet het niet! Mijn Treo reset! Dit dus in notabene een functie van het ook door hun ontwikkelde Agendus.
Ik heb dit bij Iambic gemeld, waarop er werd gezegt dat ze hiervan op de hoogte waren en zouden proberen dit in een volgende versie te verbeteren.
Ondertussen word het programma'tje wel met veel reclame etc. op de markt gezet!
Inmiddels is er een nieuwere versie uitgebracht met meteen een flink aantal verbeteringen:

New Features

* Added "Check for Updates" to menu
* Added "Activate" to menu
* Introduced experimental support for Treo 680

Improvements and Functionality Refinements

* Corrected text on call info from "Call Ended" to "Call Began"
* Addressed seeminly random corruption of caller & call info text appearing in the main dialog
* Corrected Trial nag appearing on every launch after completing a call, rather than once per day as expected
* Added error dialog if contact has used all their number fields and new number is not added
* Corrected call duration being inaccurate if call exceeds 1 hour
* Solved stability issue when tapping on "Enter Code" from Expired Trial pop-up
* Solved stability issue when selecting "Create New Contact"
* Solved stability issue on Treo 650 creating Journal Entry
* Solved stability issue when selecting "New Email" if the other party doesn't have an email address
Door Frits
19-10-2006 22:45:44

Frits
Moet ik eigenlijk voor mijn bovenstaande vraag een nieuwe topic beginnen, of is er echt niemand die het weet?
Groet,
Frits
Om een reactie te plaatsen moet je
geregistreerd en ingelogd zijn.
Home | Nieuws | Reviews | Tips | Shop | Channel Navigator | Nieuwsbrief | Forums

© Copyright Nederlandse Palmclub Stichting   Over deze site

iCulture | Alles over Google Android