alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Blond en net in bezit van Treo 750 in het Tutorials forum, onderdeel van FAQ's & Tutorials; Beste mensen, ik heb nu na 2 weken nu al de neiging mijn Palm in de wilgen te hangen. Het ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Blond en net in bezit van Treo 750
Beste mensen, ik heb nu na 2 weken nu al de neiging mijn Palm in de wilgen te hangen. Het leek in het begin goed te gaan, maar nu kan ik mijn gesprekken niet eens meer beeindigen. Op welke knop ik ook druk, gesprek blijft net zo lang aan, tot voicemail volgelopen is of de gebelde persoon zelf ophangt. Er verschijnt nu ook een Keyguard op mijn scherm en die heb ik er niet opgezet of ingeschakeld. Hellup !!!
![]() |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
De keyguard zoals de vorige persoon al zei kun je zo verschillend instellen, bijvoorbeeld dat het scherm geblokkeerd wordt als je aan het bellen bent. Misschien dat daar iets niet staat zoals het hoort. Of misschien springt de toetsenblokkering aan als je dat niet wilt.
Maar als een gesprek niet eindigt als je op de rode ophangknop drukt, lijkt me inderdaad iets niet in de haak. Al een softreset geprobeerd trouwens? |