alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Software dat werkt met Bluetooth in het Software (synchronisatie, tips, hacks) forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Ik heb onlangs een Bluetooth kaartje aan mijn collectie toegevoegd, voor de Palm m505. Werkt Perfect!! Ik werk oa met ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Ik heb onlangs een Bluetooth kaartje aan mijn collectie toegevoegd, voor de Palm m505.
Werkt Perfect!! Ik werk oa met FunSMS en Phoneface (voor T68 van Ericsson). Weet iemand een goede internetbrowser voor de Palm die met Bluetooth werkt? En andere software?? Bedankt!! |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
|||
|
Je kunt gewoon Bluetooth als modem instellen en dan iedere willekeurige Palm-browser/email programma enzovoorts gebruiken.
Dit doe je als volgt: 1. Kies de applicatie Prefs 2. Ga naar Connection 3. Maak een nieuwe aan 4. Connect to -> modem Via: Bluetooth Device: <selecteer je telefoon> Klik ok. Als je nu in wilt bellen met bijvoorbeeld het uitstekende, gratis Eudora Mail, maakt de Palm verbinding via BT met de telefoon. En ook kun je rustig inbellen met Eudora web, enzovoorts. Voor browsers zie: http://www.palmclub.nl/tips/internet.shtml.