alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over HELP DANA Alphaword file verloren in het Software (synchronisatie, tips, hacks) forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Hallo, ik ben een week notities kwijtgeraakt!! Ik was aan het typen op mijn DANA in een Alphaword file dat ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
HELP DANA Alphaword file verloren
Hallo,
ik ben een week notities kwijtgeraakt!! Ik was aan het typen op mijn DANA in een Alphaword file dat ik al eerder enkele keren had gesaved op mijn memory card. Een kind kwam voorbij en drukte op wat menu knoppen. Ik kwam in het adres programma terecht. Normaal gesproken moet dat geen probleem zijn. Dan ga ik gewoon terug naar het hoofdmenu en dan naar Alphaword waar ik mijn file weer vind. Deze keer was de file weg. De F1 wekruimte was leeg. Toen ik probeerde de file te openen was hij verdwenen van mijn memory card! Heeft iemand een idee hoe ik hem terug kan vinden? Bedankt! Karin |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Het schijnt dat Recuva wel goed werkt. Zelf geen ervaring meer (gelukkig nooit files per ongeluk gewist) en gebruik is natuurlijk 100% op eigen risico. Succes ermee!
|
Ik gebruik vaak restoration voor dat soort gevallen.
Ook te gebruiken op een sdcard met een cardreader. Ook hier is gebruik is natuurlijk 100% op eigen risico. ![]()
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
|||
|
Bedankt, tot nu toe geen succes. Ik zag dat er een virus op mijn card zat (dxtg.exe) die werd automatisch verwijderd door een anti-virus programma in het internet cafe. Misschien heeft dat er iets mee te maken? Of misschien herkennen sommige software recovery de .pdb files niet? ....
|
|
||||
|
Citaat:
DXTG.EXE is een onderdeel van DocumentsToGo (DataViz) dat op je PC thuishoord. Het programma installeerd de handheldcomponenten van Docs2Go op je PDA. Wat het op je geheugenkaart doet is mij onduidelijk, maar zelfs al zou er een virus inzitten, de kans dat dat de oorzaak van je problemen is lijkt me marginaal, aangezien PC-virussen niks kunnen op een PalmOS-pda. |
|
||||
|
Ik zou in ieder geval investeren in een nieuwe geheugenkaart, want het kan zomaar zijn dat een defect in je huidige kaart de oorzaak is van al je problemen. Ik zou dat risico niet willen nemen...
Groeten, Jaap PS. Is de huidige geheugenkaart nog wel leesbaar in een cardreader op je PC? |