alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over textplus in het Software (synchronisatie, tips, hacks) forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Ik heb mijn jaren geleden gekochte TextPlus via het .prc bestand op mijn nieuw verworven TG-50 gezet. Het werkt ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
"Werkt TextPlus ook op OS 5.0 ?"
TextPlus 5.8 werkt op mijn Palm Zire 71 met Palm OS 5.2.1. Palm OS 3.0 is al voldoende. . Als je in het menu van TextPlus via Options naar Vocabulary gaat, zie je de Current Database, die er wel moet zijn natuurlijk... . Als je in het menu van de Palm via Info naar beneden bladert, zie je: TextPlus 87K Daaronder heb ik staan TextPlusDbNL 192K de Nederlandse database. . Via de download van SmartCell Technology - TextPlus for Palm OS komen er een zestientaligtal databases mee voor diverse talen. . Zelf een database opzetten kan ook. . Laatst gewijzigd door CWdV; 09 December 2007 om 20:07. Reden: extra informatie |
|
||||
|
Citaat:
"
Via de download van SmartCell Technology - TextPlus for Palm OS komen er een zestientaligtal databases mee voor diverse talen. . Kun je wat preciezer zijn? Dank je wel.
|
Zojuist via de opgegeven link gedownload. Geen enkel dtb bestand aantroffen.
In drie jaar download voor de Palm nog nooit trouwens. Welk bestand krijg je binnen na de download? Naam, grootte? |