alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over nieuwe hotsynch user op palm in het Software (synchronisatie, tips, hacks) forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Ik probeer voor het eerst een tweedehands TG-50 te synchen met Palm desktop. Op de desktop heb ik mezelf ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Als je een tweedehands Palm koopt, kun je hem het beste een harde reset geven. Je kunt dan een nieuwe username kiezen, en alle programma's en documenten van de oude gebruiker zijn weg.
|
|
||||
|
Citaat:
Als je een tweedehands Palm koopt, kun je hem het beste een harde reset geven. Je kunt dan een nieuwe username kiezen, en alle programma's en documenten van de oude gebruiker zijn weg.
Ik had de indruk dat de verkoper dat al had gedaan, maar de username is blijven staan.
|
Gelukt! (ook leuk voor P31 om te horen, denk ik) Zelfs alle progjes die ik wilde installeren zijn goed overgekomen. Nu de rest nog... (synchen met Google Calendar en de adressen van oude Clié overzetten).
|
Ik had idd geen harde rest gegeven, had nl een aantal updates gedaan die dan verdwijnen.
Zal vanavond ff een link posten waar je ze vandaan kunt halen (post nu nl mobiel), m.n. de update om memorystick pro te kunnen gebruiken |
|
||||
|
Voila:
Clie-Link Support Website Denk dat voor jou de MS-pro update vooral van belang is Sony Generic GSM Driver DownloadVersion : Size : 45 kbLanguage : ukInfo Patch / Upgrade ![]() ![]() Audio Player ATRAC3 Display Update DownloadVersion : Size : 52 kbLanguage : AllInfo ![]() ![]() Bluetooth Setup Utility v2.1a update (UK) DownloadVersion : Size : 328 kbLanguage : ukInfo ![]() ![]() Clie Files Update Program DownloadVersion : 1.1Size : 235 kbLanguage : AllInfo ![]() ![]() CLIE Files Update DownloadVersion : 1.1.2Size : 322 kbLanguage : AllInfo ![]() ![]() CLIE Viewer Update Program DownloadVersion : 1.1Size : 352 kbLanguage : AllInfo ![]() ![]() Intellisync Lite Update (UK) DownloadVersion : 4.00.00_422.77_42Size : 6436 kbLanguage : ukInfo ![]() ![]() MS Pro Update Program DownloadVersion : Size : 204 kbLanguage : AllInfo ![]() ![]() Movie Player System Software Update Program DownloadVersion : Size : 190 kbLanguage : AllInfo ![]() ![]() VoiceRecorder software Upgrade DownloadVersion : Size : 17 kbLanguage : AllInfo |
|
||||
|
Goeie after sales service! Bedankt. Ik heb er een paar updates opgezet. Volgens de 'info' kun je controleren of je de juiste versie hebt: "In the Info window, tap the "Version" button." Maar die version knop heb ik nog niet kunnen vinden. Verder doen al mijn progjes het, ik wil alleen nog kijken of ik mijn poreferences voor een aantal dingen kan synchen, want het is zo'n gedoe om alles weer net zo in te stellen als je wilt.
|
Zal waarschijnlijk komen doordat je een andere username hebt.
Licenties voor progjes (shareware) worden vaak gekoppeld aan je Hotsync ID. Kies je voor een andere Hotsync ID, geldt de licentie niet meer. Kun je een mailtje sturen naar de leverancier om dit te veranderen. Of ... weer te kiezen voor je oude username ![]()
||||
|
Citaat:
Maar bedankt voor het meedenken.