alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Gratis Snap bij Handango in het Software (synchronisatie, tips, hacks) forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Handango bestaat negen jaar en heeft z'n website vernieuwd. Daarnaast hebben ze een nieuwe rubriek: gratis programma op vrijdag. ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
Gratis Snap bij Handango
Handango bestaat negen jaar en heeft z'n website vernieuwd. Daarnaast hebben ze een nieuwe rubriek: gratis programma op vrijdag. Deze keer: Snap. Zo te downloaden.
Handango Free App Friday - Handango Offers Top Mobile Apps for Free Laatst gewijzigd door Peter Bulthuis; 23 November 2007 om 10:44. |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Toen ik de titel zag, dacht ik even "Snap is toch al gratis", maar het gaat dus om een andere Snap.
|
|
||||
|
Citaat:
Toen ik de titel zag, dacht ik even "Snap is toch al gratis", maar het gaat dus om een andere Snap.
Het gaat om deze Snap
||||
|
Maarrr... Eigenlijk gaat het om Slap van Hands High:
Slap Alleen heeft Splash Data er een iets andere naam aan gegeven. Terwijl Hands High Slap ook nog wel steeds verkoopt. |
|
||||
|
Kreeg de mail ook binnen en natuurlijk ook even gedownload. Leuk programma
zeker voor deze prijs. Afwachten wat ze de komende weken nog gaan aanbieden "For Free" Groetjes,
||||
|
Citaat:
Maarrr... Eigenlijk gaat het om Slap van Hands High:
Slap Alleen heeft Splash Data er een iets andere naam aan gegeven. Terwijl Hands High Slap ook nog wel steeds verkoopt. in het helpmenu staat nog gewoon "Slap"..... ![]()