alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Schoolvakanties in het Software (synchronisatie, tips, hacks) forum, onderdeel van PalmOS - Algemeen; Altijd weer een discussie wanneer welke regio in het land vakantie heeft. Na jaren was de oplossing hiervoor weer toe ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
Schoolvakanties
Altijd weer een discussie wanneer welke regio in het land vakantie heeft. Na jaren was de oplossing hiervoor weer toe aan een update, de laatste vakantie is nl al weer bijna over en iedereen kijkt al weer uit naar de herfstvakantie.
Gelukkig, de update is nu beschikbaar: Vakanties Kan je in ieder geval weer tot het schooljaar 2012/2013 vooruit.
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Citaat:
Gelukkig, de update is nu beschikbaar: Vakanties
Met een dochter op kamers in Utrecht en twee kids hier in het zuiden op school is het altijd erg ingewikkeld. Met Vakanties ben ik er altijd vlot uit. Ik zeg het einde van het programmaatje al aankomen en ben erg blij met de update. ![]() Bedankt Rob! ![]() |
|
||||
|
Inderdaad een interressante uitbreiding. Echter bij het zoeken naar de data kwam ik tegen dat deze vakanties tegenwoordig niet meer centraal geregeld worden en meer als advies worden uitgebracht (geldt in principe ook voor schoolvakanties). Ik zoek nog even verder en misschien komt er tzt een verbeterde versie van het programma.
|
Citaat:
Helaas heb ik alleen de data voor 2008 en 2009, maar tegen die tijd komt er wel weer een update.