alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
#1
|
|||
|
|||
zire 31 synct niet meer :(
Ik heb sinds een paar dagen een zire 31 maqar hij wil niet meer synchroniseren. Windows geeft de melding dat het usb apparaat een storing heeft gegeven. En dat windows het apparaat niet meer herkent. Wat nu? Zou het op een awndere pc nog wel lukken of moet ik hem inruilen. En is het mogenlijk ter synchroniseren met een card reader?
|
#2
|
||||
|
||||
Wat is de letterlijke foutmelding? Bij computerproblemen is het van belang de exacte foutmelding te geven, anders wordt het gissen.
Loop ook de stappen door in de FAQ, over het niet meer kunnen syncen van een Palm. http://www.palmclub.nl/faq/23635/Pal...-nodig%3F.html
__________________
FoleoCentral.com |
#3
|
||||
|
||||
Staat er in c:\windows\setupapi.log wat relevants?
|
#4
|
|||
|
|||
Sorry voor de informatie die ontbrak maar me server deed raar maar heb andere gevonden: http://www.its-learning.com/data/388...n%20sectie.doc
Hier staan screens van de foutmelding en de laatste regles van setupapi.log. |
#5
|
|||
|
|||
Maar valt hier wat aan te doen of moet ik contact op nemen met pdatechcenter?
|
#6
|
||||
|
||||
Nou, probeer eerst eens een andere PC of een andere kabel, wellicht dat het daaraan ligt.
|
#7
|
|||
|
|||
Ja ik ga het vanmiddag op een andere computer proberen. Maar ik denk nie dat het aan de kabel kan liggen door de foumelding. Maar als ik nog een andere kabel heb zal ik dat proberen
|
#8
|
||||
|
||||
Mocht het niet werken, je hebt 'm pas een paar dagen en dus heb je nog volledige garantie, tenminste als 'ie nieuw is. Die kan je dan altijd claimen natuurlijk.
|
#9
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo
Mocht het niet werken, je hebt 'm pas een paar dagen en dus heb je nog volledige garantie, tenminste als 'ie nieuw is. Die kan je dan altijd claimen natuurlijk.
|
#11
|
||||
|
||||
Het beeldscherm van je PC viel uit? M.a.w. je computer sloeg op tilt van een USB-apparaatje? Dan lijkt er toch iets mis...
Mocht je het beeldscherm van je Zire bedoelen, misschien moet je toch een hard reset overwegen en het opnieuw proberen. Als dit probleem blijft lijkt het toch richting een defect te gaan. |
#12
|
|||
|
|||
NEe het was het beeldscherm van mij computer. Dus ik denk dat ik maar een mail ga sturen naar pdatechcenter.
edit: Is misschien synchroniseen via IR een idee? Laatst gewijzigd door job1; 02 september 2006 om 12:25. |
#13
|
||||
|
||||
Waarom een mail naar pda techcentre als je nog garantie hebt? Of heb ik dat mis?
Om eerlijk te zijn; je beeldscherm hoort niet uit te gaan, dat heb ik nog nooit gehoord. Ik vraag me toch af of het niet iets is met je PC, maar goed, als je het dus al op een andere computer hebt geprobeerd terwijl je Zire helemaal 'vers' was (dus direct na hard reset ) is het mogelijk een defect aan de Zire. |