alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Palm Pre naar Hi in Nederland?? in het Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer) forum, onderdeel van webOS; Hij staat nu gewoon op de Hi site! Palm Pre naar Hi in Nederland? | Mypalmpre Het wordt nu echt spannend!...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Palm Pre naar Hi in Nederland??
Hij staat nu gewoon op de Hi site!
Palm Pre naar Hi in Nederland? | Mypalmpre Het wordt nu echt spannend! |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Ze zullen hem ook gaan verkopen. De vraag is echter of zij hem exclusief gaan brengen Ik denk inmiddels dat niemand hem exclusief gaan brengen gezien http://www.palmclub.nl/nieuws/30484/nederlandse-distributeur-stopt-met-palm-nieuws.htmlOverigens zal deze koper teleurgesteld naar huis komen als hij erachter komt dat het een CDMA toestel iis Citaat:
Jason, Amsterdam|vrijdag 5 juni 2009 om 15:18 uur|behulpzaamheid: 1 van 8|paar dagen in bezit
Product: Palm Pre Ik vlieg vandaag naar de Verenigde Staten om dit product te halen! Nu maar hopen dat het WebOS echt werkelijk werkt zoals Walt Mossberg beschrijft: snel, snappy en functioneel. Belangrijkste voordeel vind ik het opladen met de Touchstone cradle, nooit meer een kabel aan sluiten om het product op te laden!" |
|
|||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Heb je de helft maar van m'n bericht gelezen? Of ook dit gedeelte?
Citaat:
Ik vlieg vandaag naar de Verenigde Staten om dit product te halen!
In de US kennen ze geen GSM netwerk.Uitsluitend CDMA! |
|
|||
|
Citaat:
![]() http://www.palmclub.nl/forums/palm-p...eek-de-uk.html Ik ga wachten de de kinderziektes eruit zijn. En men een kast kan maken zonder scheuren en kieren. Ook HTC en Sony zijn goed in kasten met scheuren. |
|
||||
|
Ik denk dat het nog even wachten wordt
Official: Palm Pre launching in O2 and Movistar by end of year | PreCentral.net Nederland staat niet in het rijtje (voor dit jaar?) |
|
|||
|
Citaat:
Ik denk dat het nog even wachten wordt
Official: Palm Pre launching in O2 and Movistar by end of year | PreCentral.net Nederland staat niet in het rijtje (voor dit jaar?) |
|
|||
|
De provider heeft nix in te brengen. PALM maakt de dienst uit.Tot op heden is alles nog speculatie.
|
|
||||
|
De antenne van mijn Treo laat los en ben nu echt aan een nieuwe mobiel toe. Via mijn werk hoop ik een Pre te scoren, kan eventueel wachten tot eind augustus ivm vakantie maar dan heb ik toch echt een nieuwe mobiel nodig, het liefst dan de Pre.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|