alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#2
|
||||
|
||||
Hmm, het lijkt een beetje op Age of Empires, maar dan turn-based. Wachten op je beurt dus.
Het PRC-bestand is bijna 9 MB. Dat is wel even pijnlijk. Laatst gewijzigd door domo; 26 juni 2005 om 17:29. |
#3
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo
Het PRC-bestand is bijna 9 MB. Dat is wel even pijnlijk.
Ik ga het dus zeker proberen! |
#4
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenB
Maar daar hebben wij 1 Gigabyte SD kaartjes voor .
Ik ga het dus zeker proberen!
__________________
FoleoCentral.com |
#5
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Heb je niks aan als je minder dan 9 Mb vrij hebt in je RAM!
|
#6
|
|||
|
|||
Lijkt me een enorm leuk spel maar hoe krijg je dat ding op je PDA?? Ik krijg altijd een foutmelding terwijl ik 19MB over heb |
#7
|
||||
|
||||
Wanneer krijg je welke foutmelding?
|
#8
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Wanneer krijg je welke foutmelding?
The memory in your handheld may be full. To check the available memory, select Menu/Info from the handheld's Application Launcher. Install synchronization failed Deze foutmelding krijg ik.... Ik heb 19.2MB plaats vrij op m'n Tungsten |
#9
|
||||
|
||||
Probeer eens te synchroniseren zonder dat het spel probeert te installeren. Als dat lukt, het opnieuw proberen.
|
#10
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo
Probeer eens te synchroniseren zonder dat het spel probeert te installeren. Als dat lukt, het opnieuw proberen.
iemand enig idee? Ik blijf dezelfde foutmelding krijgen terwijl ik echt genoeg geheugen heb |
#11
|
||||
|
||||
Het ligt waarschijnlijk aan de nieuwe geheugenstruktuur, waardoor je maar 10 MB effektief kan gebruiken en dan wordt er ook nog eens anderhalve gebruikt door de standaard programma's: dus Vavilion net niet vrees ik voor jou.
|
#12
|
||||
|
||||
Citaat:
Het ligt waarschijnlijk aan de nieuwe geheugenstruktuur, waardoor je maar 10 MB effektief kan gebruiken
|
#13
|
||||
|
||||
Proberen het op een SD kaart te zetten en dan intern te verplaatsen?
__________________
FoleoCentral.com |
#15
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram op 27-06-05, 00:54 in bericht #12
Hoe bedoel je dit? Er gaat toch geen 22MB op aan heapspace?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho op 27-06-05, 01:08 in bericht #13
Proberen het op een SD kaart te zetten en dan intern te verplaatsen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stax op 27-06-05, 08:10 in bericht #14
Via Filez? Zou dat gaan??
|
#16
|
||||
|
||||
Volgens mij zou het moeten kunnen lukken met MSMount for OS5. Dat programma laat de bestanden, ook bij het uitvoeren, op de geheugenkaart staan.
|
#17
|
|||
|
|||
English version below / Hier volgt is een Nederlandse vertaling van het oorspronkelijk Engelse bericht
Hello van avtor! Ik heb vavilon op de Tungsten|E getest, en het werkt. Dus denk ik dat het op de Tungsten|E2 ook werkt. Er is net een nieuwe versie uitgekomen die je van http://palmos.front.ru/vavilon/index.html kunt downloaden. Nieuwe functies: 1) Nieuwe 'human vs human'! Je kunt nu met je vrienden spelen! Wie is het beste in Vavilon? 2) Ik heb de boogschutters wat verbeterd. 12 infanterie zijn krachtiger dan 12 speerwerpers, maar 6 speerwerpers en 6 boogschutters zijn krachtiger dan 12 infanterie (of 6 infanterie en 6 boogschutters). Dus het spelen wordt nog interessanter. De 'power' is opgeslagen in tSTR 2000 in vavilon.prc, zodat je die zelf kunt wijzigen. Je kunt dit doen met bijvoorbeeld RsrcEdit of Bird.prc. Als je de 'power' van units hebt veranderd, kun je vavilon.prc ook aan vrienden geven. 3) Ik heb ronde berekeningen toegevoegd. We kunnen nu weten hoeveel beurten er nodig waren om een map uit te spelen. Mijn resultaten: map 1: 48 beurten map 2: 45 beurten map 3: 93 beurten map 4: 89 beurten map 5: 117 beurten map 6: 84 beurten map 7: 92 beurten map 8: 89 beurten map 9: 73 beurten Ik heb een random kaart gespeeld met een zwak en een erg sterk dorp. Dat speelde ik in precies 100 beurten uit. Kan iemand mijn resultaten verbeteren? Maar probeer het alsjeblieft alleen nadat je de nieuwe versie 7 hebt gedownload, want kaarten en power van units kunnen dan verbeterd worden, denk ik. Hello from avtor! I tested vavilon on Tungsten E and it works! So, I think it must work on Tungsten E2 too. New version was released. Download here: http://palmos.front.ru/vavilon/index.html New abilities: 1) New human vs human playing mode! You can play with your friends now. Who are the best in Vavilon? 2) I added power to archers. Now 12 infantry more powerfull than 12 pikeman, but (6 pikeman and 6 archers) more powerfull than 12 infantry or (6 infantry and 6 archers). So gameplay is more interesting now. I put power of all unit to string resource 'tSTR' 2000 in vavilon.prc Now anyone can change power of units. Resouce can be edited by any resource editor, for example RsrcEdit(from OnBoardC) or Bird.prc or by any other. If you want you can change power of units and if you think it's best then simply play new vavilon.prc or give it to friend or something. 3) I added turns calculating. We can know now how many turns were needed to complete some map or random map. My results: map 1: 48 turns. map 2: 45 turns. map 3: 93 turns. map 4: 89 turns. map 5: 117 turns. map 6: 84 turns. map 7: 92 turns. map 8: 89 turns. map 9: 73 turns. I played random map with one weak village and one very strong. I completed it by exactly 100 turns. Can Someone bit my results??? But please only try it only after download new 7 version because maps and power of units a little changed to the best, I think. Laatst gewijzigd door Bram; 28 juni 2005 om 09:59. |
#18
|
||||
|
||||
I've edited your Dutch translation, because Babelfish doesn't translate well.
Citaat:
I tested vavilon on Tungsten E and it works! So, I think it must work on Tungsten E2 too.
Citaat:
So in addition to all of this NAND Flash, there is 32MB of RAM in there, but it is already accounted for. Half of it is taken up by the ROM image after it is decompressed from NAND (recall that the NAND flash can't be accessed directly, so anything in use must be stored in this 32MB of RAM). Another 6MB of this RAM is taken up by the "Dynamic Heap" - the working area used by active programs. And the remaning 10MB is used to swap data in and out from the 55MB virtual "storage heap" stored in NAND.
Laatst gewijzigd door Bram; 28 juni 2005 om 12:17. |
#19
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
The Tungsten|E2, just like the Tungsten|T5 and Treo650, has a new memory structure which is more complicated. Details can be read here:
This means only 10MB of applications can be launched at the same time. Even if your application does work on a Tungsten|E2, it might not if things are running in the background, like hacks or an mp3 player. |
#20
|
||||
|
||||
"it might not if things are running in the background, like hacks or an mp3 player."
Goeiesmorges. Probeer eens een clean soft reset ? http://www.palmclub.nl/tips/
__________________
FoleoCentral.com |