Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10 april 2005, 21:57
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
[Review] Preview TomTom Navigator 5

TomTom brengt in mei een nieuwe versie van de navigatiesoftware TomTom Navigator voor de Palm uit. In versie 5 zijn een aantal vernieuwingen uitgevoerd, die we in een preview overzichtelijk hebben samengevat.
Citaat:
Een grote wens van veel gebruikers gaat in vervulling. TomTom is niet alleen meer geschikt voor automobilisten, maar kan ook rekening houden met wandelaars en fietsers. Je kunt bijvoorbeeld aangeven dat je altijd snelwegen wilt vermijden, maar je kunt ook instellen dat je bij het plannen van elke nieuwe route het hiernaast afgebeelde scherm te zien krijgt.
Klik hier voor de preview TomTom Navigator 5
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif tomtom5_3s.gif‎ (11,9 KB, 188x gelezen)

Laatst gewijzigd door gonny; 10 april 2005 om 22:03.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 april 2005, 12:47
Boudewijn's schermafbeelding
Boudewijn Boudewijn is offline
Lang leve de PalmClub!!
Voornaam: Arie
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 15 juli 2002
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 119
Stuur een bericht via ICQ naar Boudewijn
Lightbulb foute link

Gonny, onderaan je (goede) preview staat een verkeerde link, denk ik. Hij verwijst nu naar 19495 en dat zou toch 19832 moeten zijn, niet? Of is het beter om die twee samen te voegen?
__________________
<<< RADIATION: it is hardly a danger, but merely a risk ... >>>

Laatst gewijzigd door Boudewijn; 11 april 2005 om 12:56.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 april 2005, 21:23
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Versie 5 ziet er inderdaad wel mooi uit. Ik vraag me overigens af of het oude kaartmateriaal nog wel werkt met deze nieuwe versie. Ik heb destijds de best wel prijzige 9-delige set "Maps of Western Europe" aangeschaft en ik hoop niet dat die met Koninginnedag naar de vrijmarkt kunnen...
Verder hoop ik dat TomTom nu ook eens vaart zet achter het uitbrengen van meer kaartmateriaal, zoals Oosteuropa en de VS/Canada. Deze laatsten zijn bij mijn weten nooit beschikbaar gekomen voor Palm OS...
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 april 2005, 00:02
PulmoPalm PulmoPalm is offline
Forumbikkel
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 13 februari 2001
Locatie: Achterhoek
Berichten: 125
De TH55 kende een issue bij gebruik van een BT GPS antenne en navigatie software. Weet je of de combinatie (je hebt zelf een TH55) TTN5-TH55-BTGPS werkt?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 april 2005, 09:20
Boudewijn's schermafbeelding
Boudewijn Boudewijn is offline
Lang leve de PalmClub!!
Voornaam: Arie
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 15 juli 2002
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 119
Stuur een bericht via ICQ naar Boudewijn
Smile Prijs van TomTom 5 bekend!

Nieuws vanaf de Mobility Event 2005 over TomTom 5. Volgens mensen van TomTom én van PDA-shop gaat de upgrade €79 kosten INCLUSIEF nieuwe kaarten van BeNeLux en Europa. Verkrijgbaar tegen eind mei 2005. Ik weet dus al wat ik ga doen....
__________________
<<< RADIATION: it is hardly a danger, but merely a risk ... >>>
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 april 2005, 09:03
gwystyl
Guest
 
Berichten: n/a
Gaat TomTom Navigator 5 nu wel werken op alle PalmOS (5) PDA's of blijft het weer voorbehouden aan Tungsten|T bezitters?
Ik heb geprobeerd om TomTom3 aan de gang te krijgen op mijn clie TJ35, maar dat is niet gelukt :'(
Met citaat reageren
  #7  
Oud 21 april 2005, 09:45
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
@gwystyl: TomTom draait nu juist niet op de Tungsten|T en T2. Pas vanaf de T3 werkt het.

Met andere woorden: Is al bekend of de UDMH in combinatie met TomTom 5 gaat werken?
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 21 april 2005, 10:52
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
UDMH werkt, alleen moet je dan wel een bedrade GPS hebben, dat waren althans mijn ervaringen met MapSonic. Connectie naar mijn Emtac kwam niet meer tot stand...

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023