Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02 januari 2004, 14:09
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Volgens mij leeft dit niet zo op het Palmclub-forum. Maar ik heb het op mijn Zire 71 gedaan (had ik hierboven al geschreven) en ondertussen zijn we ruim 2 maanden verder. Mijn ervaringen tot dusver:

In het algemeen ben ik ZEER positief. Vooral het kunnen toewijzen van categorieen aan de Calendar-items is onmisbaar geworden. En het werkt in principe foutloos. Er zijn twee nadelen:

1. de bestanden zijn ca. 700 kB groot en voor een Zire 71 is dat toch iets om rekening mee te houden. Met een T|T2 is dat een kleinere aanslag op het geheugen.

2. de Palm Desktop 4.1 ondersteunt de extra features niet. Ik heb al gezocht naar versie 4.1.2 (die ondersteunt het wel) maar die is niet te vinden. Hier heb je op zich geen last van, totdat je data die je met de nieuwe PIM-applicaties hebt gemaakt/bewerkt, moet herstellen vanaf de Palm Desktop. Dan zijn alle nieuwe velden namelijk leeg. Denk hierbij aan de ingevulde categorieen & locaties bij Calendar-items, de verjaardagen bij Contacts etc.

PS: ik heb niet de bestanden geinstalleerd waarmee je Versamail kunt upgraden naar 2.6 dus daar heb ik geen ervaring mee.
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023