Los bericht bekijken
  #147  
Oud 17 februari 2004, 19:00
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Re: Re: Re: Re: Re: TH55 kan filmpjes opnemen!

Citaat:
Op 17-02-2004, om 19:41 heeft r. dohmen dit gezegd in bericht #146


Er zijn in Amerika winkels die hem voor ongeveerr $340 verkopen. Als de goedkopere winkels hem voor die prijs gaan voeren...
Dan is 'ie zeker voor mij!


Citaat:
Of toch nog maar een paar weekjes op OS6 wachten? Dat is niet meer zo lang, al moet ik toegeven dat deze wel erg ligt te lonken...
Mja.. kan ook. maar wat is een paar weekjes? Ik bedoel, de eerste geruchten over de TH55 kwamen op 12/13 januari naar boven (Gaz' startpost), we zijn inmiddels ruim een maand verder, en hij ligt nog niet in de winkels. Als ik daarbij de Duitse Sonystyle shop mag geloven, wordt hij pas medio maart leverbaar, en reken voor Nederland dus maar op eind maart. Dat is dus vanaf de eerste geruchten gerekend twee en een halve maand.

Stel nou dat morgen de eerste 'scoop'foto's van een OS6 Clié of Tungsten bekend worden. en ik hou dezelfde periode aan als voor deze TH55, dan betekend dat dus op zijn vroegst eind april voordat die leverbaar wordt. Weet niet of ik nog langer geduld kan opbrengen voor een nieuw model, dan kan ik het wel blijven uitstellen...

Maar goed, ik zie nog wel, voorlopig is de TH55 toch nog niet verkrijgbaar wie weet koop ik deze alsnog niet, als voor de leverdatum een waanzinnig OS6 model bekend wordt...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren