Los bericht bekijken
  #143  
Oud 17 februari 2004, 13:38
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Het enige wat ik me nog afvraag, en dat heb ik op nog geen enkel plaatje kunnen ontdekken, kan die plastic bescherming nou ook helemaal achter de Clie gevouwen worden? in geopende toestand is deze vaak schuin naar boven geklapt, maar het lijkt mij toch makkelijk als je hem helemaal weg kan klappen.

Stel nou *hypothetisch gezien* dat ik deze pda in de toekomst ook als navigatie wil gaan gebruiken, dan denk ik dat als je hem ervoor laat zitten het toch hinderlijk kan spiegelen als je op het scherm wilt kijken in de auto, en als je hem omhoog klapt, hij bij hard optrekken weer voor je scherm klettert.
Naast de TG50 en SJ33 is deze Clie ook niet echt ontworpen met navigatie in gedachte denk ik. Het hangt ervan af hoe makkelijk het klepje ervanaf te slopen is. Bij de SJ33 was dat nogal moeilijk, als ik de reviews mag geloven gaat dat bij de TH55 best aardig. Ik denk dat je dat klepje elke keer dan eraf moet halen want klappen naar achteren doet ie niet.

En ik denk dat dat kletteren wel meevalt, bij de TG50 zit er een veermechanisme in, het zou me niet verbazen als deze dat ook heeft al heb ik daar nog niks over gelezen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren