Los bericht bekijken
  #8  
Oud 11 april 2006, 22:00
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door papapablo
Je wordt er zo moedeloos van dat mensen je van alles willen verkopen, maar als het op aftersales aan komt je maar moet afwachten.Dacht toen ik voor een goed aangeschreven winkel koos dat het wel goed zat met garantie en reparatie, maar ik ben nu dus bijna 6 weken in afwachting en de verkopende partij wil mij géén termijn geven waarop een andere oplossing wordt gezocht, men legt dus het probleem bij de klant neer. Is een reparatietermijn van 4 wkn dan zo onredelijk?? wraaaa!!!
Dat is zeker wettelijk niet okee, daar hoef ik niet eens iets voor op te zoeken. Als jij al zo lang bezig bent, hoef je alleen maar een aangetekende brief te sturen met daarin het verhaal hoe alles tot nu toe gelopen is, dat je daar geen genoegen mee neemt en dat je ze nog twee weken maximaal geeft om een en ander op te lossen (zelf een keer meegemaakt en advies komt rechtstreeks van de Consumentenbond.....). Succes ermee.
Met citaat reageren