alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Kaart van ViaMichelin formateren? in het Palm Zire en Z22 forum, onderdeel van Hardware - algemeen; Hallo, kan ik mijn geheugenkaart (origineel van ViaMichelin) formateren om er tijdelijk muziek op te zetten, en er daarna weer ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Kaart van ViaMichelin formateren?
Hallo,
kan ik mijn geheugenkaart (origineel van ViaMichelin) formateren om er tijdelijk muziek op te zetten, en er daarna weer software opzetten van ViaMichelin? Of werkt de navigatie daarna niet meer? Groetjes, B@Zzz... |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
|||
|
Ik heb inderdaad de originele installatieCD-ROM. Maar was toch bang dat ik op een 1 of andere manier problemen kreeg met het herinstalleren. Maar het kan dus gewoon
![]() Bedankt voor je antwoord! |
|
|||
|
Ik heb helaas geen SD-cardreader om de bestanden te kopieren en te plakken (maar daar is wel een programma voor om het vanaf je palm te doen, heb ik hier ergens gelezen). Maar ik heb zojuist naar Quickinstall gekeken, en dan zie ik dat de kaarten van de benelux kleiner zijn dan 128MB. Dus dat zal dan toch moet passen?
Of zie ik iets over het hoofd? |
|
||||
|
Kijk even naar de volgende twee programma's:
Card reader en Card export II Je kunt ze beide tijdelijk gebruiken voor wat jij wilt bereiken. Of je koopt een Card reader. De kaart van de Benelux + het programma is groter dan 128 MB. Bovendien beschik je op je SD kaart niet over 128 MB maar over 128.000.000 / 1024 / 1024 = 122,07 MB.
|
In het programma QuickInstall, worden de volgende groottes weergegeven voor de kaarten:
Nederland --> 57,14mb België --> 33,72mb Luxemburg --> 3,15mb Is bij elkaar 94,01mb. dus dat gaat volgens mij dan wel passen toch? Of zie ik iets over het hoofd? ViaMichelin wordt op het geheugen van de Palm geinstalleerd, dus die ruimte ben ik ook niet kwijt. |
|
|||
|
Maar hij maakt er maar 1 fdp bestand van, waar alle 3 de landen op staan. Dus volgens mij lukt dat dus toch. Misschien dat het scheelt dat ik versie 3.2 heb ipv 4?
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|