alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Per ongeluk memo gewist in het Palm Tungsten en T|X forum, onderdeel van Hardware - algemeen; Er is bewust of onbewust iets heel belangrijks uit mijn memo van mijn Tungsten E2 gewist, helaas heb ik dat ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Per ongeluk memo gewist
Er is bewust of onbewust iets heel belangrijks uit mijn memo van mijn Tungsten E2 gewist, helaas heb ik dat niet over kunnen zetten. Is er ook maar 1 mogelijkheid om gewiste items oid nog ergens op te halen. Het is echt iets heel belangrijks. En ik had net een nieuwe Tungsten gekocht omdat de oude niet goed werkte
|
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
|||
|
Ik had alles van mijn oude ooit ees op mijn laptop gezet, maar nu ik dacht dat alles op mijn nieuwe stond (niet dus) op nieuw met de laptop bezig geweest, en geloof dat die de oude heeft overschreven (stom he), ik kan wel janken. Tevens had ik het in mijn telefoon staan, en zelfs daar staat niets in, ik snap er niets van, heb het niet uit mijn telefoons ofzo gewist.
Ik ga eens zoeken. Tnxs voor de tip |