alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Treo 680 grote schoonmaak op Vista??? in het Palm Treo forum, onderdeel van Hardware - algemeen; Op de site staat een uitleg over een \r\n \r\nDaarom is het goed om van tijd tot tijd ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
Treo 680 grote schoonmaak op Vista???
Op de site staat een uitleg over een grote schoonmaak van de Treo 650. Hier gaat men uit van Windows XP. Nu heb ik een nieuwe Treo 680 en een nieuwe PC met Windows Vista. Ik gebruik nu de nieuwe (beta versie voor Vista) Palm Desktop 6.2.1. Weet iemand hoe ik nu de grote schoonmaak moet doen want ik kan de map in de Palm directory met mijn gebruikersnaam en backup nergens vinden. Kan iemand mij helpen??
Groetjes, Frans
Laatst gewijzigd door FvGunst; 13 January 2008 om 19:48. |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Beste Frans,
Heb ook inmiddels Vista helaas, maar met Palm Desktop 6.2.1 geen enkel probleem. Ook niet na een grote schoonmaak. Dus dat kan het probleem niet zijn... ![]() Wat bedoel je precies met i.v.m. opmerking "nieuwe pc, nieuwe treo 680": Citaat:
ik kan de map in de Palm directory met mijn gebruikersnaam en backup nergens vinden.
| Favorieten/bladwijzers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|