alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over TREO 650 geluidsprobleem in het Palm Treo forum, onderdeel van Hardware - algemeen; Ik heb het volgende probleem met mijn treo 650: Ik hoor het perfect wanneer iemand mij opbelt (opbeltoon) maar ik ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Ik heb het volgende probleem met mijn treo 650:
Ik hoor het perfect wanneer iemand mij opbelt (opbeltoon) maar ik kan geen beltoon (ik bedoel de toon die je hoort voor de ander opneemt), antwoord (als de ander opneemt) of muziek (van mijn geheugenkaart) horen zonder mijn koptelefoon of 'beloortje' (met draad). Ik hoor dus geen beltoon en ik hoor mijn gesprekspartner niet. Zonder twijfel heb ik één of andere instelling veranderd maar ik weet niet dewelke, want de 'speaker' gaat dus nog voor de beltoon. Een gewone reset of een verwijderen van de batterijen lost het probleem niet op. Het probleem is opgetreden nadat ik op de trein naar wat muziek van de geheugenkaart had zitten luisteren. Laatst gewijzigd door filip0001; 23 October 2007 om 21:04. Reden: slecht uitgelegd |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
|||
|
Dank voor de reactie!
Neen, de switch staat goed (ik hoor mijn telefoon ook bellen, maar als ik opneem hoor ik de andere niet spreken. Als ik zelf opbel hoor ik de andere telefoon niet overgaan en de andere persoon hoor ik niet opnemen. Dit alles lukt wel met het oortje (ook muziek). De prefs zijn goed ingesteld (sound mode on, alert volume 7, vibrate on) |
|
|||
|
probleem bellen met treo 650
Ik heb nu ook ondervonden dat de mensen die mij opbellen mij ook niet horen, tenzij ik het bijgeleverde oortje gebruik. De telefoon belt wel maar het is gedaan vanaf het moment dat je opneemt.
Ik hoor ook geen muziek zonder koptelefoon. Ik hoop dat deze prachtige machine niet om zeep is. |
|
|||
|
Ik ben niet alleen!
Via ondrstaande link kom je terecht bij iemand met hetzelfde probleem. Mijn TREO is nooit nat geweest!
Cannot hear incoming call or caller cannot hear me - FixYa Waar laat je een TREO het beste herstellen als het een hardwareprobleem is? Kan ik beroep doen op de garantie? Het toestel is minder dan een jaar oud. |
|
||||
|
Kijk eens of het na een harde reset wel werkt. Zoja, dan ligt het aan geïnstalleerde software.
|
|
|||
|
Ik heb precies hetzelfde gehad. Bij mij was het puntje van de audioplug afgebroken in de Treo. Daardoor bleef de Treo 'denken' dat er een headset was aangesloten.
Als je de batterij van de Treo eruit haalt, is de 2.5 mm jacket aan beide zijden open. Je kunt er dan makkelijk inkijken en evt met een opengebogen paperclip eruit halen wat er in zit. Suc6. Johan |