alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Kan i de grijze bak in in het Palm Treo forum, onderdeel van Hardware - algemeen; Hoi mijn treo 650 is van slag, als ik hen aan weet te krijgen resset hij en na niet al ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Kan i de grijze bak in
Hoi mijn treo 650 is van slag, als ik hen aan weet te krijgen resset hij en na niet al te lange tijd. Ook de accu wordt dan behoorlijk warm. Als ik henm niet aan de gang krijg hoor ik een zacht tikkend geluid uit het binneste van de treo komen. Is er iemand die dit herkend.
|
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Heb je al een harde reset geprobeerd? Misschien dat er een of ander corrupt bestandje de boosdoener is die alles op hol slaat.
|
|
|||
|
Citaat:
Heb je al een harde reset geprobeerd? Misschien dat er een of ander corrupt bestandje de boosdoener is die alles op hol slaat.
|
|
||||
|
Blijft ie continu resetten ? Dus, dat je steeds een balkje onderaan in beeld krijgt en het Palm-logo. Daarna weer op zwart gaat en daarna weer hetzelfde verschijnt met het tijdbalkje etc.
Of krijg je hem helemaal niet aan op het moment dat je de rode knop indrukt? |
|
|||
|
Citaat:
Blijft ie continu resetten ? Dus, dat je steeds een balkje onderaan in beeld krijgt en het Palm-logo. Daarna weer op zwart gaat en daarna weer hetzelfde verschijnt met het tijdbalkje etc.
Of krijg je hem helemaal niet aan op het moment dat je de rode knop indrukt? Was net bijna bij de harde resset toen hij weer stopte. |
|
||||
|
Hmmm... dat klinkt erg raar. Probeer toch, als het lukt, die harde reset uit te voeren. Kijken of ie daarna nog steeds zo gek doet.
|
|
|||
|
Citaat:
Hmmm... dat klinkt erg raar. Probeer toch, als het lukt, die harde reset uit te voeren. Kijken of ie daarna nog steeds zo gek doet.
Zodra ik er weer leven ik krijg zal ik een poging wagen. |
|
|||
|
IK heb een nieuwe accu en de treo is niet veel gebruikt, resset is niet gelukt tijdens de resset viel hij weer uit alleen het de toetsen bord bleef knipperen verder niets??
|
|
|||
|
Het probeem is ontstaan met de oude accu
|
|
|||
|
Ja met de lader met of zonder lader het zelfde probleem, het duurd een hele poos voor hij op start hij zit aan de lader en ligt op tafen en plost begint ie om na enkele min weer in 1 keer uit te schakelen waar na hij nergens mee op reageerd.
|