Palmclub: Forums - alles over de Palm Pre met webOS, de Palm Treo smartphone of PalmOS pda

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

SIM kaart PIN code

Een discussie over SIM kaart PIN code in het Palm Treo forum, onderdeel van Hardware - algemeen; Waar kan ik ergens mijn PIN code op mijn SIM kaart aanpassen. Ik schafte me een duo SIM kaart aan ...

Ga terug   Palmclub: Forums - alles over de Palm Pre met webOS, de Palm Treo smartphone of PalmOS pda > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1 (permalink)  
Oud 07 December 2005, 20:26
Marnix
Guest

SIM kaart PIN code

Waar kan ik ergens mijn PIN code op mijn SIM kaart aanpassen.
Ik schafte me een duo SIM kaart aan en wil mijn codes veranderen.
Voor de rest verloopt alles heel vlot, lukt al op het net gaan en email berichten versturen via GPRS.
Schrok even dat nog redelijk vlug gaat.
Marnix.
Met citaat reageren
(verdwijnt na registratie)
Advertentie
Gesponsorde links

#2 (permalink)  
Oud 07 December 2005, 20:28
domo's schermafbeelding
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3

In het Phone menu, meest rechtse menu -> SIM/Phone lock geloof ik.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 07 December 2005, 20:48
Marnix
Guest

Oeijejoei ging dit vlug zeg en het lukt nog ook.
Mercie hoor.
Marnix.
ps: ik weet niet of het gewoonte bij jullie is dat men twee vragen gelijk stelt bij dezelfde post of is het eevoudiger voor de moderator dat ik deze apart stel.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 07 December 2005, 21:08
Gazpacho's schermafbeelding
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone

Het is eenvoudiger voor andere gebruikers als je die in twee aparte onderwerpen in het juiste subcategorie stelt, mits je vragen niks met elkaar te maken hebben.

Ook is het de gewoonte om eerst van de zoekfunctie van de Palmclub, dan wel google.be gebruik te maken om achter je eigen antwoord te komen. Mocht het een probleem zijn die niet te vinden is in de bestaande informatie, stel dan je vraag zo uitgebreid mogelijk in een nieuw onderwerp.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 01 February 2008, 20:28
Arnold
Guest

Marnix

Heb je het toestel gekocht in de winkel of via internet? Indien je het toestel hebt gekocht in de winkel wil ik je toch aanraden het toestel aan te melden bij de helpdesk. In eerste instantie zullen zij je een aantal dingen vragen om te doen. Daarna kun je het kale toestel opsturen (max 5 dagen weg). Mochten ze het toestel niet kunnen repararen zullen zij tot vergoeding overgaan en ontvang je een nieuw toestel. Dat is mijn ervaring.
Ik ben uitermate tevreden over het toestel, de mogelijkheden en service. Ik heb inmiddels een tweede toestel erbij gekocht.
Succes
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 01 February 2008, 20:44
Gazpacho's schermafbeelding
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone

Ik denk dat de vraag na 2 jaar al óf niet relevant meer is voor de vraagsteller, óf dat het al een tijdje opgelost is.

Je hebt ook het berichtje gelezen voordat je in dit onderwerp postte dat er al meer dan 700 dagen niet meer geantwoord in dit onderwerp.

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 01 February 2008 om 22:10.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten