alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over traag - loopt steeds vast in het Palm Treo 750 (Windows Mobile) forum, onderdeel van Windows Mobile - Algemeen; hallo again, mijn treo 750 win mo 6.1 loopt is vreselijk traag en loopt ook steeds weer vast bij ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
6.1 op een Treo 750? De mijne is nooit verder gekomen dan 6.0. De-installeer de laatst geinstalleerde programma's, tot zeg maar het moment (in de tijd) dat ie het nog wel goed deed. Sowieso een soft reset (prikken in het zijvakje) en eventueel hard reset (laatste redmiddel, je verliest je data dus maak een backup)?
|||
|
sorry het is een 6.0 professional
![]() ik heb onlangs een hard reset uitgevoert met het gedacht dat het dan wel opgelost zou zijn, het mocht niet baten. met of zonder memory card, het maakt allemaal niet uit. zou het kunnen dat ie gewoon versleten is? ik heb ook nog een pre plus in gebruik dus het is niet dat ik zonder telefoon kom te vallen maar ik vond het gewoon gek dat ie zo traag is geworden ![]() |