alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Windows Mobile 6 voor de unbranded 750 in het Palm Treo 750 (Windows Mobile) forum, onderdeel van Windows Mobile - Algemeen; Helemaal officieel is het nog niet denk ik, maar ik was een beetje aan het surfen over de Palm Support ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
Windows Mobile 6 voor de unbranded 750
Helemaal officieel is het nog niet denk ik, maar ik was een beetje aan het surfen over de Palm Support site, en toen kwam ik dit tegen:
Spanish ROM English ROM German ROM French ROM Italian ROM Uiteraard kon ik het niet laten om het te proberen, en ja hoor, de engelse versie werkt als een zonnetje! ![]() Palm zal dus waarschijnlijk op de heel korte termijn (eindelijk) de langverwachte update bekend maken denk ik zo...
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
de zip file is 59,7 mb groot... maar als je een locatie hebt, dan wil ik hem je best sturen.
Misschien dat Palm de update trouwens nu dichtgezet heeft, dat elk serienummer not valid is? en dat dat pas geactiveerd wordt wanneer het bekend gemaakt wordt. En ben ik er tussendoor geglipt ![]()
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|