alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Palm Pre naar Hi in Nederland?? in het Palm Pre forum, onderdeel van Palm webOS; Hij staat nu gewoon op de Hi site! Palm Pre naar Hi in Nederland? | Mypalmpre Het wordt nu echt spannend!...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
Palm Pre naar Hi in Nederland??
Hij staat nu gewoon op de Hi site!
Palm Pre naar Hi in Nederland? | Mypalmpre Het wordt nu echt spannend! |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Ze zullen hem ook gaan verkopen. De vraag is echter of zij hem exclusief gaan brengen Ik denk inmiddels dat niemand hem exclusief gaan brengen gezien http://www.palmclub.nl/nieuws/30484/nederlandse-distributeur-stopt-met-palm-nieuws.htmlOverigens zal deze koper teleurgesteld naar huis komen als hij erachter komt dat het een CDMA toestel iis Citaat:
Jason, Amsterdam|vrijdag 5 juni 2009 om 15:18 uur|behulpzaamheid: 1 van 8|paar dagen in bezit
Product: Palm Pre Ik vlieg vandaag naar de Verenigde Staten om dit product te halen! Nu maar hopen dat het WebOS echt werkelijk werkt zoals Walt Mossberg beschrijft: snel, snappy en functioneel. Belangrijkste voordeel vind ik het opladen met de Touchstone cradle, nooit meer een kabel aan sluiten om het product op te laden!" |
|
|||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Heb je de helft maar van m'n bericht gelezen? Of ook dit gedeelte?
Citaat:
Ik vlieg vandaag naar de Verenigde Staten om dit product te halen!
In de US kennen ze geen GSM netwerk.Uitsluitend CDMA! |
|
|||
|
Inderdaad Palm uit the big US of A, gaan hier niet werken helaas.
De UK versie word misschien deze maand gereleased?! Mocht dit zo zijn, ga ik er zo 1 proberen te achterhalen ![]()
|
Citaat:
![]() http://www.palmclub.nl/forums/palm-p...eek-de-uk.html Ik ga wachten de de kinderziektes eruit zijn. En men een kast kan maken zonder scheuren en kieren. Ook HTC en Sony zijn goed in kasten met scheuren. |
|
||||
|
Ik denk dat het nog even wachten wordt
Official: Palm Pre launching in O2 and Movistar by end of year | PreCentral.net Nederland staat niet in het rijtje (voor dit jaar?) |
|
|||
|
Citaat:
Ik denk dat het nog even wachten wordt
Official: Palm Pre launching in O2 and Movistar by end of year | PreCentral.net Nederland staat niet in het rijtje (voor dit jaar?) |
|
|||
|
De provider heeft nix in te brengen. PALM maakt de dienst uit.Tot op heden is alles nog speculatie.
|