Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 november 2001, 11:58
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Post Geruchten overname Palm

Op www.tweakers.net is het volgende stukje te lezen:

Citaat:
De aandelenkoersen van Palm en Handspring zijn maandagavond omhoog geschoten nadat speculaties verschenen over een overname van één of beide PDA-fabrikanten. De aandelen Handspring stegen na het nieuws met 42 procent tot 5,68 dollar. Palm maakte een winst van 12 procent naar 3,87 dollar. De afgelopen tijd passeerden verscheidene overnamescenario's de revu, waarbij geruchten rondgingen over een fusie van Palm met Dell, Gateway of IBM. De lage aandelenkoers van Palm en Handspring maken beide bedrijven een interessante overnamekandidaat, bijvoorbeeld voor een GSM-fabrikant als Nokia. Zelfs een fusie tussen Handspring en Palm wordt niet uitgesloten. Handspring ontkent overigens dat een overname op komst is en Palm was niet bereikbaar voor commentaar
Tja... wat moet ik hier nu van denken?
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
  #2  
Oud 20 november 2001, 12:30
Cees
Guest
 
Berichten: n/a
Er staat ook een artikeltje bij NU.

http://nu.nl/document?n=47397
  #3  
Oud 20 november 2001, 13:31
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Palm + Handspring

En onze eigen palmclub homepage heeft een link naar het Palminfocenter forum. Daar is al een hele discussie aan de gang over de voor-, danwel nadelen van een mogelijke fusie.

1 + 1 of (-1) + (-1) was een van de reacties.

Zoveel gebruikers, zoveel meningen. Voorlopig zijn het geruchten, want vorige week nog zou Microsoft belangstelling hebben gehad voor Palm en vast niet om het Pocket PC platform te verbeteren, hooguit om een concurrerend (in alle opzichten) platform in bezit te krijgen.

Ik wacht het wel af. Een beetje leven in de Palm-brouwerij is volgens mij wel nodig om weer eens iets vernieuwends te krijgen.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
  #4  
Oud 22 november 2001, 10:48
Oakley
Guest
 
Berichten: n/a
Dit kwam ik net tegen: http://www.zdnet.nl/News.cfm?id=13530
Ze hebben het niet over overnames en/of fusies, maar voor de medewerkers zijn dit ook geen mooie berichten...
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023