alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over 1 april? Palmclub / PDAclub nu Pocket-PC club? in het Nieuwsarchief forum, onderdeel van Nieuws en Reviews; Ok.. ik schrok er ongeveer 10 sec van.....
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Owee als de Live Drive een 1 april-grap blijkt te zijn.
Mijn Italiaanse vrienden , en weten je te vinden! ![]()
|
Ik dacht eerst dat de nieuwe site online was, en toen pas kwamen mijn hartkleppen van schrik in beweging
Ik 'jump' zelf altijd direct naar het forum, dus ik zou het misschien niet eens door hebben gehad. Goede grap!
123456789 = ((86 + 2 * 7)^5 - 91) / 3^4 (zie: http://www.worldofnumbers.com/ninedig3.htm ) Laatst gewijzigd door RoelvdV; 01 April 2005 om 08:42. |
|
|||
|
Palmclub / PDAclub nu PokkePC club?
Gisteren lag de site eruit, vandaag toont www.palmclub.nl na een redirect tot pdaclub.nl een geheel andere look met het embleem pocket pc club. What happened?
Is er sprake van een stel kinderachtige hackers met jaluozie? Is Palmclub overgenomen, of gefuseerd? of.. |
|
|||
|
1 april
Als het werkelijk een 1 april grap is (hi ha), dan weet ik meteen in welk perspectief ik de eerdere oproepen om hulp voor de palmclub moet zien. Overigens vint ik de kleurstelling wel opener, frisser en minder freaky
) |
|
||||
|
Re: Palmclub / PDAclub nu PokkePC club?
Citaat:
Op 01-04-2005, om 10:47 heeft pawi dit gezegd in bericht #7
Gisteren lag de site eruit |
|
|||
|
Citaat:
Op 01-04-2005, om 11:46 heeft Smaus dit gezegd in bericht #13
Ik schrok me ongeveer een hartritme stoornis maar toen bedacht ik me wat de datum was
![]() Andere Jaap |
| Favorieten/bladwijzers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|