alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Nieuw uiterlijk voor de Zire72! in het Nieuwsarchief forum, onderdeel van Nieuws en Reviews; Uit redelijk betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de nieuwe productie en lading van de Zire72 een ander kleurtje krijgt. ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Mwah, de mijne is toch al zilver
![]() (Blauw achtige kleur van 1e batch was nog zo los, en heb ik er maar afgehaald omdat t er toch al half afgesleten was.)
Rock till you drop - Apple MacBook Pro ![]() is bijna 8 jaar Palm user. history: IIIe SE, m130, m505 (2x), Tungsten|T, Tungsten|T3, Zire 71, Zire 72, Tungsten|C, T|X, Treo 650 Laatst gewijzigd door mexz; 07 November 2004 om 16:29. |
|
||||
|
Ach, staat nog op de stikker aan de achterkant
![]()
|
Re: Nieuw uiterlijk voor de Zire72!
Citaat:
Op 07-11-2004, om 17:01 heeft Peter Drake dit gezegd in bericht #1
Uit redelijk betrouwbare bronnen ![]() |
|
||||
|
ja, dat blijft het. Het is maar net wat je prettig en mooi vind natuurlijk. Ik denk wel dat je met die blauwe coating een betere ligging in de hand zult hebben. Enigzins stroef materiaal. Maar als je ervan af wilt kan je altijd nog wel bij mij lozen hoor
![]() |
|
||||
|
Citaat:
Op 07-11-2004, om 19:03 heeft Peter Drake dit gezegd in bericht #7
Persoonlijke contacten binnen palmOne. ![]() |
|
||||
|
Citaat:
Op 08-11-2004, om 00:49 heeft Gazpacho dit gezegd in bericht #10
Toch niet die blondine van dat castingburo die op iTrendz stond?
Groeten, Jaap |
|
||||
|
Citaat:
Geachte heer Broné,
Hartelijk dank voor uw e-mail van woensdag 10 november met onderwerp 'PalmOne Zire 72'. Hieronder ga ik graag in op uw vraag. Wij zullen zeer binnenkort de Zire|72 in zilveren uitvoering binnenkrijgen. Of dit een geverfd model is of dat het 'staal-achtig' is kan ik nog niet aangeven. Waarschijnlijk zal dit type naast het blauwe model gevoerd worden. De verflaag op het blauwe type laat in sommige gevallen inderdaad los - dit valt echter onder de garantie en/of coulance van de leverancier en wij zullen hiernaar uiteraard gepast handelen. Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0)10 2170277. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres benaderen. Met vriendelijke groet, Xander Mous PDAshop.NL ![]() ![]() Toch wel interessant dat het blauwe model blijft bestaan. Zou het zilveren model ook geverfd zijn? |
|
||||
|
http://www.bargainpda.com/default.asp?newsID=2297
![]() Suh-weeet Toch goed dat Peter met die blondines van PalmOne weet aan te pappen. ![]() |
|
||||
|
Zire72silver ofzo waarschijnlijk,
als ze hem nou gelijk Highres+ gegeven hadden enzo.. ![]()
|
Citaat:
Op 13-11-2004, om 21:46 heeft mexz dit gezegd in bericht #15
als ze hem nou gelijk Highres+ gegeven hadden enzo..
![]() |
|
||||
|
Citaat:
Toch goed dat Peter met die blondines van PalmOne weet aan te pappen.
|