alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Tungsten|T6? of Zire photoshop? You decide! in het Nieuwsarchief forum, onderdeel van Nieuws en Reviews; ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Re: Re: Tungsten T6! :D
Citaat:
![]() Rumored specs: Fast 144mhz processor 512MB flash memory 3.25" 160x240 color backlit screen (4096 colors) SD card slot Palm OS 5.9.8.9b New "Final Solution" connector Hi tech IR communications port 2 Application buttons and 5 way d-pad New executive style case 1100mah battery Transluscent gold carry bag Sync cable belt clip for mobile flash drive use Estimated retail cost: $399 Available: 2/29/2005 Iets betere foto: http://churchoflivingfaith.com/images/tt6.jpg Edit: Let vooral op de introductiedatum Laatst gewijzigd door ginkgo; 08 October 2004 om 11:55. |
|
||||
|
Aha, ik snap hun strategie. De 144MHz en de 4096 kleuren komen van de Treo, en die verkocht ook erg goed.
Even zonder dollen: er zijn nu enkele sites die hem in handen hebben gehad. Lijstje: BargainPDA Brighthand pdabuyersguide. |
|
||||
|
Klinkt niet erg geloofwaardig, de 4096 kleuren was destijds alleen een kosten kwestie. Tegenwoordig is 16 bit kleur niet veel duurder meer.
En een "Fast 144MHz processor", wat is dat dan? De afmetingen: 100 X 40 X 3 mm ?? Trouwens de T7 heeft een oprolbaar scherm en een keyboard . Uiteraard WLan, Bluetooth en sd-card via rfid. Alles in een behuizing iets groter dan een balpen. Eat this Mr Bond.
|
Citaat:
Op 08-10-2004, om 12:12 heeft Gazpacho dit gezegd in bericht #109
Het is geen fotosoep, het is echt!
Vragen om ellende... Groeten, Jaap |
|
||||
|
Citaat:
Op 08-10-2004, om 12:53 heeft Jaap Fresco dit gezegd in bericht #111
Dan maakt Palmone een veel grotere fout... afstappen van het sleake design van de Tungsten-series en dit gaan doen Vragen om ellende... Groeten, Jaap ![]() |
|
||||
|
Citaat:
Op 08-10-2004, om 12:53 heeft Jaap Fresco dit gezegd in bericht #8
Dan maakt Palmone een veel grotere fout... afstappen van het sleake design van de Tungsten-series en dit gaan doen
![]() |
|
|||
|
Ok,
dus de tendens is dat de high-end modellen van de Palm er steeds armoeieriger uit gaan zien en steeds slechtere specs gaan hebben. Interessant.... heeft iemand bij palm one de self-destruct sequence van het bedrijf in gang gezet? Groeten Erik |
|
||||
|
Kom op zeg, jullie kunnen dit toch niet serieus nemen? Er zijn al zoveel grappen geweest van gefotosoepte plaatjes. Regelrechte kopieen van een huidig model een ander kleurtje geven en wat simulated images erin zetten en klaar is kees. Mocht dit de echte T6 zijn, dan stap ik over op PPC/Symbian.
|
|
||||
|
Citaat:
Op 08-10-2004, om 22:13 heeft Peter Drake dit gezegd in bericht #15
Mocht dit de echte T6 zijn, dan stap ik over op PPC/Symbian. ![]() |
|
||||
|
JA sorry hoor, maar dan neem ik dat ongeregelde zooitje bij palmOne echt niet meer serieus. Heb je enig idee hoeveel je programma's je Niet kan gebruiken met slechts twee app buttons? Dingen zoals games? De zire31 mag dan een best prettig product zijn voor zijn prijs, maar ik verwacht toch wel enige vooruitgang in hun producten als je het vergelijkt met waar de technologie zich op dit moment bevind. En dan mogen ze wel zeggen dat ze het simpel willen houden, en dat moeten ze vooral doen want dat hebben ze heel goed door, maar straks zal de waarde van mijn Zire71 alleen nog maar omhoog gaan, kom op zeg...
|
|
||||
|
Dit nieuwe gerucht is al min of meer bevestigd door een accessoire dat net een minuutje in de PalmOne store te koop stond. Nu kom ik er niet meer bij, maar er stond zo'n plaatje bij en ze hadden het over een T|T6. Back2basic. Geen sony meer om mee te concurreren, en volgens mij gaan ze het liefst ook weer terug naar wat langzamere processoren voor langere gebruiksduur.
|