alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
Een discussie over Palmclub.nl server tijd offline in het Nieuwsarchief forum, onderdeel van Nieuws en Reviews; Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben was de server vanmorgen een tijd down. Dit was een gepland onderhoud van Exception (verhuizing ...
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| (verdwijnt na registratie) | |
|
|
|
Gesponsorde links
|
|
||||
|
Re: Palmclub.nl server tijd offline
Citaat:
Op 24-03-2004, om 10:36 heeft jean-paul dit gezegd in bericht #1
Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben was de server vanmorgen een tijd down. Dit was een gepland onderhoud van Exception (verhuizing nieuwe ruimte). Ik ben - stom stom - vergeten er een nieuwtje van te maken, dus mijn excuses bij deze aan alle forumverslaafden en andere bezoekers
ik kan niet zonder mijn dagelijkse dosis Palmclub ik kreeg zowat afkickverschijnselen... gelukkig had ik mijn T2 nog ![]() Groeten, Jaap PS. De zoveelste nutteloze post van ondergetekende |
|
||||
|
Citaat:
Op 24-03-2004, om 13:57 heeft digilb dit gezegd in bericht #3
Misschien niet helemaal de juiste thread hiervoor, maarre... hoe gaat het met de restyling van palmclub.nl? Kunnen we die op korte termijn verwachten? |
|
||||
|
Hai Luuk,
Je kunt je bij Gert-Jan aanmelden als Vriend van de Palmclub. Je krijgt dan toegang tot een speciaal forum waar je o.a. ook de testversie van de nieuwe site kunt bezoeken. We verwachten echter wel wat terug als je je aanmeldt als Vriend. |